Ga naar inhoud

Z4 wrapped naar Nardo Grey

vanvoj

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Z4 wrapped naar Nardo Grey

Z4 laten wrappen naar Nardo Grey, ben er erg blij mee 😀

wrapfoto2.jpg.9a5e1b28c49d9bd7aaf0d894d0feaa58.jpgwrapfoto1.jpg.1a5ae2ce6f85aa2d0612812c2a844f98.jpg

• Like 2
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Leuk, waar gedaan? Ik zag laatst een MINI ook in die kleur gewrapped. Ik heb nog een MX5 staan waar een ander kleurtje op mag en we neigen naar een grijs.

Hoe zien de binnenkanten eruit bij de deuren en motorkap en achterklep vraag ik mij altijd af. Is alleen het zichtwerk met gesloten kleppen/deuren netjes gewrapt of achter de omslag ook?

• Administrator
Geplaatst:

Ik vind het hem goed staan. :thumbup: Zeker ook in combinatie met een rood interieur. 

Geplaatst:

hi, hab je een prijsindicatie? Kleur kan anders, iedereen moet lekker zijn ding doen.

Geplaatst:

Ik heb er 1500€ zonder bonnetje voor betaald  bij juycie graphics in Ridderkerk, de binnenkanten zijn niet meegenomen de mijne was oorspronkelijk zwart , maar het stoort niet

• Administrator
Geplaatst:

Dat valt me heel erg mee. Ik heb hier in de buurt (Noord-Brabant) ook behoorlijk hogere offertse gekregen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen