Ga naar inhoud

Betrouwbare en kundige APK Noord Brabant


Rodge

Aanbevolen berichten

Betrouwbare en kundige APK Noord Brabant

Hallo! 
 

Ik ben in Noord Brabant (woon zelf in Breda) op zoek naar een kundige en betrouwbare APK station, waar ik mijn redelijk recent aangeschafte Z4 E89 2.0 ook in onderhoud kan doen. Iemand op het forum een tip voor een goede firma?  Mijn andere auto is een leaseauto, en die van mijn vriendin doe we naar een Citroen dealer dus heb geen referentie hier in Breda / Noord Brabant. 
 

Alvast dank! 

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Tsja, de vraag is denk ik vooral hoe ver weg het mag gaan. Heel veel forumleden gaan naar Ruud van Vuuren in Reeuwijk. Dat is voor jou ongeveer drie kwartier. Ruud doet de hele dag niks anders dan onderhoud aan Z3s en Z4s (van alle generaties). Ik ga daar zelf ook naar toe sinds 2009. Als je bij Ruud een afspraak maakt, moet je bellen en niet mailen.

 

Ik hoor ook goede geluiden over SPBA in 's-Gravendeel. Dat is voor jou ongeveer een half uurtje rijden.

Link naar reactie

Ook sinds 2009 prima ervaringen met Ruud van Vuuren, eerst met een z3 M Coupe en de laatste vier jaar met e89 2.3 6 cilinder. Hij heeft ook de aankoop keuring van de e89 geregeld.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.