Ga naar inhoud

Z3 / Z4 E85 vfl (maar ook E36 / E46 / E39 / E60 / E83 E53, etc.) "motorafdekplaatkapje" / motor cover cap / blindplaatje: wie doet mee?


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Het gaat om OEM onderdeelnummer  11121726089 (plaatjes hieronder). Ik ben er één kwijt, maar je kunt ze bij BMW slechts per 10 bestellen. 9 op voorraad is me wat al te gortig. 

 

In de EKRIS webshop kosten ze EUR 49,10 per 10. Iemand interesse in één of meer stuks voor EUR 4,91 + postzegel p.s.? Als er nog zes mensen meedoen / zes van die dingen bestel en distribueer ik wel even. Ik vind het zelf ook nogal prijzig, maar zo'n gat irriteert me ook ... :wink:

 

Wie doet er mee?

 

  1.  Maurits - minimaal twee, maximaal vier stuks;
  2. ZwarteZ (Bruno) - twee stuks
  3. [-]
  4. [-]
  5. [-]
  6. [-]
  7. [-]

 

11121726089

 

Ofwel: no. 15:

 

image.png.af0b09b3b0e2507d5d2d4023c95f72dc.png

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ha Ewout, klopt helemaal en dank voor het meedenken.

 

Ik had er misschien even bij moeten zeggen dat dit ook een mogelijkheid is, maar dan is het kapje nog duurder (EUR 6,46 p.s.) en betaal je EUR 14,99 verzendkosten naar Nederland.  EUR 27,91 voor twee stuks dus. Dan is hier even belangstelling peilen al snel lonend :wink:

 

Misschien moet ik ook nog even een voelertje op bijvoorbeeld het BMW drivers forum plaatsen vanwege de enorme hoeveelheid modellen waar dit afdekplaatje op past ...

Link naar reactie
  • Administrator

Heeft iedereen al zijn afdekplaatjes (op al zijn BMWs) nog? :default_sCo_chinscratch:Waarom ik dan niet meer?! :default_sad:

Link naar reactie
3 uren geleden, Maurits zei:

Heeft iedereen al zijn afdekplaatjes (op al zijn BMWs) nog?

Ik heb recent mijn missende plaatjes (maar voor M52/M50 mix) vervangen. Mochten die compatibel zijn met jouw blok: stuur even een berichtje als reminder, ‘t zou zo maar kunnen dat er nog surplus in de grote onderdelenschuur ligt... 😉

Link naar reactie

Ik zou er wel 2 willen als dat nog mogelijk is?

 

MvG Bruno

Link naar reactie
  • Administrator

Zeker wel Bruno! Ik heb je naam toegevoegd in de openingspost, ik wacht even of er nog meer interesse komt en ga dan hopelijk bestellen.

Link naar reactie
Op 6-3-2021 om 15:06, Maurits zei:

Zeker wel Bruno! Ik heb je naam toegevoegd in de openingspost, ik wacht even of er nog meer interesse komt en ga dan hopelijk bestellen.

Dankjewel alvast, ik wacht af.

 

Greetz Bruno

Link naar reactie
  • Administrator

Ze zijn ondertussen besteld (ik moest toch wat dingen bij EKRIS bestellen); ik laat het weten als ze er zijn.

 

Wie, o wie maakt me los van de nog beschikbare examplaren (zes stuks)? :wink:

Link naar reactie
  • Administrator

Ze zijn binnen:

 

F316FED0-A9AC-4A48-BB06-21C5F1F6515D.thumb.jpeg.75dfd2b39b2b7c916e5835b0689109da.jpeg
 

Kijk ze eens shinen dan! Als iemand de aanblik alsnog niet kan weerstaan hoor ik het wel. :hypocrite:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.