Ga naar inhoud

Gezien op autoscout; een mooie S54 M coupe


Aanbevolen berichten

Gezien op autoscout; een mooie S54 M coupe

Mooie Z3 te koop:

https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-z3-m-s54-325-pk-2001-108-500km-benzine-grijs-b786feb2-ca19-b125-e053-0100007f28a8?cldtidx=5&cldtsrc=listPage

aangepast door Z3 coupe liefhebber
Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat maakt hem zo mooi? Zo op het oog is het een gewoon een zilvergrijze coupe met zwart interieur, de saaist mogelijke combi die je kunt krijgen op de Z3 naar mijn mening. En ik weet dat het een S54 is maar vind hem eigenlijk stevig aan de prijs gezien de niet zo bijzonder lage kilometerstand. Verder is het een import auto, loopt ie achter op onderhoud (zie melding op dashboard) en is over het aanwezig zijn van een eventuele onderhoudshistorie verder ook niets vermeld.

 

Heb het idee dat de eigenaar de afgelopen vier jaar niets anders heeft gedaan dan een keer tanken en misschien een paar keer poetsen. En nu de prijzen blijven stijgen kijken wat ie ervoor kan vangen.

Link naar reactie

Er zijn maar heel weinig S54  geproduceerd  met maar liefs 325 Pk  

 

Slechts 434 stuks kregen de S54 motor

Uiteraard is de ombouw , onderhoud historie niet compleet en up to date en ook kloppen de boekjes niet met het modeljaar .
Maar zoek je zo iets dan is een geheel originele helemaal niet meer te betalen met zo'n motor.

 

aangepast door MNZ3M
aanvulling
Link naar reactie

Vorig jaar zat een nette S54 M Coupe rond de 50-60K, zonder rare geschiedenis en vaak met een lagere kilometerstand. Lijkt me niet dat prijzen zo snel stijgen dat deze LHD conversie (?) met deze kilometerstand dat ook ineens waard moet zijn. Maar hé 't is wat de gek ervoor geeft he.

Link naar reactie
  • Administrator

Jurgen (Mus) had begin dit jaar een vraagprijs van 42,5k voor een S54 coupé. Die was niet 100% origineel, maar wel relatief simpel in originele staat terug te brengen. Had ook een lagere kilometerstand. Maar die was toen ook al relatief goedkoop in vergelijking met de rest van het aanbod ...

Link naar reactie

Sterker nog, er staat nu een andere S54 M Coupe op autoscout voor 'maar' €40K, met een lagere kilometerstand en zo te zien in originele staat (op de radio na). Wel bij een particulier en 5 jaar geleden geïmporteerd, dus wat het verhaal achter deze is weet je  verder ook niet. Maar zo op het eerste gezicht wel een veel betere deal.

 

Link naar reactie

Het is een fraaie auto maar zeker dit geld niet waard, maar vragen staat vrij.

En die rode stip in de tellerbak bij de kmstand duid dat er iets aan de hand is.

Met de kmstand is dan gerommeld, of er zit een andere tellerbak in iets met die ombouw te maken?

 

Link naar reactie
18 minuten geleden, bofkont zei:

Het is een fraaie auto maar zeker dit geld niet waard, maar vragen staat vrij.

En die rode stip in de tellerbak bij de kmstand duid dat er iets aan de hand is.

Met de kmstand is dan gerommeld, of er zit een andere tellerbak in iets met die ombouw te maken?

 

Die stip is het klokje die om de 2 jaar verschijnt als je remvloeistof vervangen moet worden 😉

De 'tamper dot' die jij bedoelt is een stuk kleiner en zou dan linksonder in de dagteller moeten staan, maar die is afwezig.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Bij de dealer kreeg ik een hogere inruilwaarde voor mijn M Coupe (S50 met 110k km aantoonbaar). Maar dan moest ik wel een nieuwe M5 kopen 😉

aangepast door Emi
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.