Ga naar inhoud

LED angel eyes


PHS

Aanbevolen berichten

LED angel eyes

Staat wel wat op 't forum, maar al wat ouder.

 

Wie heeft recentelijk H8 LED angel eyes gestoken en kan mij helpen aan 't volgende?

 

Tevreden?

Fotooke van het resultaat?

Geen storing?

Link naar de (web)winkel?  

 

muchas gracias!

aangepast door PHS
Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Idem

 

Storing kan je er zo met Carly zelf uit programmeren (hij controleert dan niet meer of de lamp defect is). Kan ik voor je doen als je langskomt (Eindhoven)

Link naar reactie
23 minuten geleden zei PVe:

Idem

 

Storing kan je er zo met Carly zelf uit programmeren (hij controleert dan niet meer of de lamp defect is). Kan ik voor je doen als je langskomt (Eindhoven)

Dank voor je aanbod, maar betekent dat dat er een storing zal zijn?

Link naar reactie

Klopt net als hun tekst.

 

Ons motto is "Beste waar voor je geld", en we volgen het door ervoor te zorgen dat onze producten exclusieve deals en speciale promoties alleen voor jou hebben.

Betrouwbare lage prijs dat wel.

😏

Link naar reactie
19 uur geleden zei PHS:

Dank voor je aanbod, maar betekent dat dat er een storing zal zijn?

 

Storingen kunnen voorkomen ook bij lampen die zgn " storingsvrij" zijn. Het systeem dat meet of een lamp het nog doet meet de weerstand van de lamp met regelmaat. "storingsvrije" lampen hebben parallel een weerstand zitten dit warmte produceert terwijl het niet hoeft. Daarnaast kan het nog wel eens onvoorspelbaar gedrag veroorzaken zoals knipperen. Ik had dat toen ik de achteruitrij lampen verving door LED. Nu is dat verholpen door deze controle uit te zetten. Via Carly kan per lamp individueel dit instellen.

Link naar reactie
22 uur geleden zei sandere39:

Heb je nu meer licht achter de auto? 

 

Er zitten origineel halogeen lampjes in toch?

@sandere39 Ja, origineel die halo pitjes. Met led is het veel beter maar de lampen zijn niet echt gemaakt om veel achteruitrijlicht te maken. Daarnaast staat de fitting ook in een hoek naar buiten gericht, dus niet helemaal recht achteruit.

 

Ik heb wel de aansluitdraden moeten verlengen, ander kreeg ik de nieuwe (lange) ledlamp er niet in.

 

Ik moest destijds toch de achterlichten verwijderen omdat ze na de aanpassing naar de nieuwe lampen een van de gaten van de aansluiting die was weggehaald (om het breken van de lamp te voorkomen) vergeten waren af te dekken en dat lekte.

 

Foto's verlengde aansluiting en nieuwe LED lampen (met lens)

 

 

20180106_114612653_iOS.jpg

20180106_114630570_iOS.jpg

Link naar reactie

Ohja dat gat wat je met dat stickertje moet dichten...hahah.

 

ok dus wel beter, ik zal ook eens kijken of  ik ze kan plaatsen,alle beetjes helpen he.

Ik moet dagelijks op een donkere dijk keren en dan is extra licht welkom.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

@PHS   herstel!   @PVeZeg ik heb nu ook led achteruitrij lampjes , en idd iets beter licht dan de oem halogeen lampen.

 

Maar geen gesoldeer nodig!

 

Wat ik op je foto zie is dat je de hele houder en fittinghouder uit de behuizing hebt gehaald,en ja dan zijn de draadjes te kort.

 

Als je de ring die net onder de fittinghouder zit loshaalt en weer op zn plek in de behuizing drukt en vastklikt (klikt niet heel er vast) dan kun je de nieuwe lamp zo in de fitting drukken en die in zn geheel in de houder drukken...

Die ring zit niet erg vast in de behuizing en komt soms mee met de fitting ....

aangepast door sandere39
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gebruik zelfs sinds enkele maanden geleden de Philips Ultinon H8 LED lampen voor mijn dagrijverlichting/Angel eyes. 

Ben tot op heden erg tevreden over. Beide ringen lichten goed op en zijn best fel en zien bijna origineel uit.

Op de Duitse Zroadster forum wordt deze ook door vele Z4 E89 eigenaren gebruikt en aangeraden. Ze waren echter niet goedkoop en kosten rond 110 euro op eBay.

Verder zijn deze LEDs storingsvrij, gewoon plug & play.

 

Link naar reactie
  • 4 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.