Ga naar inhoud

Achterplaat in de achterbak verwijderen


ReauLeau

Aanbevolen berichten

Achterplaat in de achterbak verwijderen

Beste forumleden,

 

Ik probeer het schot in de achterbak te verwijderen of in iedergeval naar boven te duwen, maar een plastic clip weerhoudt mij er van om dit goed te kunnen doen. Er zit namelijk een touwtje aan bevestigd en ik heb geen flauw idee waar dit voor dient. Weten jullie wat dit is en waar het voor dient? En ook hoe ik het los kan krijgen?

 

Groetjes,

 

Roeland

WhatsApp Image 2018-09-27 at 15.28.37.jpeg

aangepast door ReauLeau
Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

8 minuten geleden zei GuidoK:

Dat is een ontgrendelingstouwtje voor het middencompartiment geloof ik.

Staat volgens mij ook wel in je boekje.

Ik was al een uur aan het googlen en natuurlijk vind ik het precies nadat ik het een soort van had opgegeven en een topic er voor open. Je hebt gelijk. Het is inderdaad voor het middenconsole. Dit neemt echter nog niet weg hoe ik vervolgens fatsoenlijk dat schot open kan maken zonder dat het touwtje in de weg zit. Bedankt voor de snelle reactie!

aangepast door ReauLeau
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.