Ga naar inhoud

Z3 met kenteken 25-hl-gk


Aanbevolen berichten

Z3 met kenteken 25-hl-gk

Hoi, ik zag deze auto op mp te koop staan, maar is deze misschien bij iemand bekend op het forum, vind de kleur heel erg mooi, maar ben verre van een kenner.....

 

Alvast bedankt mocht je iets meer ervan weten en waar ik op moet letten, wil binnenkort gaan kijken...

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Administrator

^^ Ik zou even een link naar de advertentie plaatsen als ik jou was, Boterbloem. Maakt het makkelijker om even te kijken of mensen de auto kennen ...

Link naar reactie
  • Administrator

Eens met de opmerking over de kleur rechts. Lijkt niet te matchen en lijkt ook uit verschillende hoeken zo te zijn. Maar dat is mogelijk toch een bepaalde reflectie. Om dat zeker te weten moet je even live kijken.

 

Mij valt ook nog op dat het kofferdeksel niet helemaal mooi ligt: aan de achterkant ligt het iets te hoog. Dat is mogelijk een kwestie van afstellen, of misschien is het gewoon niet goed gesloten toen de foto's zijn gemaakt.

 

Ik zou los van de gebruikelijke punten dus ook even naar het schadeverleden van de auto vragen (stond misschien al op je lijstje).

 

Verder: het lijkt een nette auto. Als je zeker weet dat je met een 1.9 uit de voeten kunt en geen behoefte hebt aan M stoelen is dit op het eerste geziccht best een geode optie.

Link naar reactie

ziet er netjes uit. Voor dit geld, goed kijken of Hardtop goed zit en of suftop ok is. Probeer ook de spiegels in te klappen en kijken of daar geen corrosie zit. Voor de rest lekker proefritje maken en kijken of motor lekker loopt en dat auto lekker recht stuurt. Z3's hebben nogal de neiging een eigen weg te willen gaan als rubbers en banden niet helemaal lekker meer zijn ;-). Ook instapschade van stoelen vond ik wel belangrijk puntje. Succes!

Link naar reactie
19 uur geleden zei lekkie1977:

Probeer ook de spiegels in te klappen en kijken of daar geen corrosie zit. 

 

Dit zou ik de verkoper dan laten doen. Anders heb je daarna misschien een lastig gesprek...😂

aangepast door HBmw3
Link naar reactie
  • Administrator

Nou die strijd durf ik wel aan. Van een inklapbare spiegel is een normale eigenschap dat je hem in kunt klappen (klinkt bijna Cruyffiaans). Daarvan kan die verkoper je ook niet kwalijk nemen dat je dat uitprobeert bij een proefrit (zelfde als dat je het raam open doet, dat vast blijft zitten, je de deur open doet en die in zijn geheel op straat lazert, je de auto start en het ding schiet in de noodloop, etc.) Het hoort bij een proefrit dat je proefondervindelijk vast stelt of de auto is wat je er van verwacht en de eigenschappen heeft die voor een  normaal gebruik nodig zijn ...

 

En dat geldt natuurlijk al helemaal als je expliciet adverteert met:

 

Spiegels.PNG

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.