Ga naar inhoud

Navigatie app voor gpx bestanden.


Aanbevolen berichten

Navigatie app voor gpx bestanden.

Goedendag,

 

Kan iemand mij meer informatie geven over een goede navigatie app voor gpx bestanden.

Zojuist al de app 'my route app' gedownload maar hiermee kan je alleen de waypoints zien en kan je het niet als navigatiemodus gebruiken. Nu las ik op internet dat je een andere app moet downloaden en die waypoints daarin openen, dat is het punt waarop ik vast loop.

 

Graag zie ik jullie reacties hierover.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sander

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

My route app heeft een beperkt aantal functies in de gratis versie.

Ik weet echter niet zeker of in de betaalde versie deze modus aanwezig is, wellicht te vinden in de faq.

aangepast door Frenkie
Link naar reactie
  • Administrator
2 uur geleden zei Z3sander:

Navigatie app voor gpx bestanden.

Goedendag,

 

Kan iemand mij meer informatie geven over een goede navigatie app voor gpx bestanden.

Zojuist al de app 'my route app' gedownload maar hiermee kan je alleen de waypoints zien en kan je het niet als navigatiemodus gebruiken. Nu las ik op internet dat je een andere app moet downloaden en die waypoints daarin openen, dat is het punt waarop ik vast loop.

 

Graag zie ik jullie reacties hierover.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sander

 

Sander, je hebt de my route app zoals je al zei maar er is ook een aparte navi app van my route

  • Like 1
Link naar reactie
16 uur geleden zei Scorpion:

 

Sander, je hebt de my route app zoals je al zei maar er is ook een aparte navi app van my route

 

Idd deze werkt het makkelijkst.

2 weken gratis daarna eenmalig 39,95 o.i.d.

 

Zelf gebruik ik Sygic met de convertor, moet even zoeken hoe die convertor ook al weer heet.

 

Er zijn ook mogelijkheden om je TomTom direct op je computer aan te sluiten en de route er door de Myroute App er in te laten zetten.

Link naar reactie
  • Administrator
30 minuten geleden zei TimoDino:

Zelf gebruik ik Sygic met de convertor, moet even zoeken hoe die convertor ook al weer heet

itn2itf

Link naar reactie

Dag Allemaal,

 

Ik gebruik een iPhone en werk met de app Scenic (niet gratis) wordt veel gebruikt door motorrijders en heeft regelmatig updates. 

 

Routes maak ik in Routeyou.com welke je dan gelijk kan importeren in Scenic even inladen en rijden maar. GPX routes van internet kan je ook importeren in Scenic.

 

Sygic gebruik ik ook echter alleen om te navigeren van A naar B en ook dat is een prima app.

 

Ik hoop dat je er iets mee kunt.

 

Groet,

 

Matthijs

Link naar reactie

ja dan kan  google openen rechts boven op de blokjes klikken ( app ) maps openen. links balkjes menu klikken. mijn plaatsen openen.

Daarna kaarten, onderin kaart maken klikken en importeren. je heb wel een google account nodig.

aangepast door ZdreiZ3
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Met OSMAND (gratis) kun je navigeren aan de hand van gpx-files, mijn ervaring daarmee is erg positief. Enig nadeel is misschien het gebrek aan een 3D-view. De gpx files kun je downloaden of zelf maken met bv Garmin Basecamp of TomTom MyDrive. Voor zover ik weet de enige out of the box gpx navigatie tool. Met Sygic is het mogelijk maar de mogelijkheden zijn beperkter en is een conversie naar het ITN formaat noodzakelijk.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.