Ga naar inhoud

Stipt polish


Jan-Willem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat heeft dat grapje gekost ???

het is natuurlijk wel veel uurtjes denk ik zo, maar wel gaaf !

Geplaatst:

Rond de 5000 euri poefffffff

Geplaatst:

Pff, wat een geld, en met welke achtergrond gedaan?

Kan me nog voorstellen dat je interieur en zichtbaar exterieur eens in de zoveel jaar laat detailen, maar de complete ophanging, motorruimte, onderkant etc.

Wat is dan de bedoeling, wegzetten en niet meer rijden? Na een jaartje rijden is de boel weer zoals voor de reiniging.

Maar goed, ieder zijn ding hoor, ik vind het een mooi resultaat.

Geplaatst: (aangepast)

etere ken ik niet perfect .

Al een paar keer op "de "classic beurs gezien perfect werk. Uiteraard is het natuurlijk niet de bedoeling om gelijk maar door weer en wind met je beauty te gaan rijden als je ook de onderkant heb laten doen maar ze maken er echt werk van geen oppervlakte poetsers.
Volgende week maar weer naar MECC int classic Maastricht

IMGP3141.JPG

IMGP3142.JPG

aangepast door MNZ3M
aanvullende info
Geplaatst:
17 uur geleden zei Frenkie:

Pff, wat een geld, en met welke achtergrond gedaan?

Kan me nog voorstellen dat je interieur en zichtbaar exterieur eens in de zoveel jaar laat detailen, maar de complete ophanging, motorruimte, onderkant etc.

Wat is dan de bedoeling, wegzetten en niet meer rijden? Na een jaartje rijden is de boel weer zoals voor de reiniging.

Maar goed, ieder zijn ding hoor, ik vind het een mooi resultaat.

 

Dat vraag ik mij ook af wat doen de eigenaren met die auto's.

Sowieso niet meer door de pekel rijden maar dat doe ik ook niet meer sinds het onderstel opgeknapt is.

 

Er staat ook een 996 targa op, de eigenaar zit op een ander forum.

Die wil er maximaal 7500km mee rijden per jaar en pakt de auto alleen voor lekker weer ritjes.

 

Die e36 is van de eigenaar!

 

Ze hebben trouwens nog meer BMW's onder handen genomen.

 

  • Administrator
Geplaatst:

Dit is gewoon restaureren, zij poetsen, spuiten envervangen onderdelen daar waar nodig.

Beetje overdreven voor sommige auto's, mocht je ze wegzetten om er alleen naar te kijken dan snap ik het wel.

Geplaatst:
13 minuten geleden zei Ruud_19:

alleen naar te kijken dan snap ik het wel.

Dát snap ik dan weer niet :schater::cynical:

  • Haha 1
Geplaatst:

Je kun er natuurlijk ook mee rijden echter zul je e.e.a. moeten bijhouden maar dat red je niet met alleen shampoo.

Geplaatst:
2 uur geleden zei MNZ3M:

echter zul je e.e.a. moeten bijhouden maar dat red je niet met alleen shampoo.

 

Klopt, maar ze spuiten ook heel veel onderdeeltjes (boutjes etc), en die kunnen dan an sich wel beter beschermd zijn tegen corrosie en klevend vuil.

 

Wat met trouwens opviel waren deze moertjes:

 

boutjes.thumb.jpg.2cbbe9e0bdd7d6343ef13e632925d2a6.jpg

 

 

Die kunnen beter van koper zijn!

(misschien zijn het geschilderde kopermoertjes....)

Geplaatst:
Zojuist zei Jan-Willem:

Dat gele verf overal op vind ik ook een beetje overdreven.

 

 

 

 

Die gele verf is een merkteken dat een bout/moer aangetrokken is op het juiste moment.

Dat doe ik ook altijd, maar gebruik gewoon een zwarte of witte stift.

Dat is handig als je halve auto uit elkaar heeft gelegen. Je trekt namelijk nooit een bout aan op moment en monteert dan pas een andere bout op een onderdeel die je dan weer aantrekt op moment.

Aantrekken op moment doe je pas op het laatst (al dan niet per gemonteerd onderdeel dan)

 

Maar wellicht gebruiken zij het als optische reden.

  • Like 1
Geplaatst:

Schitterend filmpje Top 

  • 3 maanden later...
  • Administrator
Geplaatst:

Oh dat kan ik ook....

D50F6C3E-145E-4579-ADCB-D95784A8BF08.jpeg

3645F328-BECC-49FB-B407-785DFA7095E0.jpeg

  • Like 1
Geplaatst:

Ruud...... je hebt de hele schokdemper eruit gepoetst! :blink:

  • Haha 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.