Ga naar inhoud

REACTIETOPIC Limborit IX - zondag 11 Juni 2017


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ja wat kunnen we zeggen....

Zoals eerdere Limboritten was de start in Slenaken waar wederom een prachtig zonnetje scheen. Vanuit hier gingen we naar de Ardennen waar we over prachtige wegen hebben gereden (qua omgeving dan, wat wegen zelf betreft :sFun_whistle:) daarna zette we de snoet ri. de Eifel en jawel de HAMER :thumbup:. We hadden een redelijk snel groepje waardoor we hier lekker hebben kunnen kallen wat weer met zich meebracht dat we een uur en een kwartier op de eerstvolgende groep hebben moeten wachten (tja die hadden tussendoor dan weer een lekker terrasje gepakt. Dit hebben wij maar op het einde gedaan :guitar:.

 

Roger en Jacqueline bedankt voor deze prachtige dag en geweldige rit. 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Link naar reactie

Was een heerlijke dag.  En het genieten duurt nog even voort. Ik blijf overnachten in het hotel waar we de rit zojuist hebben afgesloten met een lekker diner.  In de kamer die ze voor mij in gedachten hadden bleek echter te zijn gerookt. Dus nu heb ik een upgrade gehad naar een junior suite.  Heel vervelend allemaal... :cool:

  • Like 5
Link naar reactie

Ook wij weer thuis. Ontzetten leuk weerzien gehad met alle oude bekenden ( dat zijn er zoveel, dat er weinig tijd overblijft om nieuwe forummembers te leren kennen).

Mooie uitgezette route. Organisatie weer heel verzorgd, Daar zal wel weer heel veel tijd ingezeten hebben. Afsluiting in een stijlvol BMW waardig kasteel. (Diner was van uitstekende kwaliteit).

Roger en Jaqueline, dank zij jullie(!), weer een heerlijk weekend gehad.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie

Roger en  Jacqueline , (als ook , groep leider en groepsleden)  Bedankt voor deze gezellige prachtige dag, was een mooie rit 
een paar plaatjes van ons 

IMG_1753_zpsg2ivmerq.jpg

 

DJI01923_zpsnliroziy.jpg

 

DJI01925_zpsahdhd9xk.jpg

 

DJI01926_zpsccm0kfz0.jpg

 

DJI01933_zpslors60nt.jpg

 

IMG_1757_zpszl6j7c8i.jpg

 

IMG_6418_zpskqjxlxcn.jpg

 

IMG_6419_zpscrbqn0fa.jpg

 

IMG_6420_zps7ffdhut8.jpg

 

IMG_6425_zpskiivvsmd.jpg

 

IMG_6428_zps1nkmhpn0.jpg

 

IMG_6430_zpsvnc1psjo.jpg

 

IMG_6432_zps8zljwwed.jpg

 

IMG_1776_zps6tfxngja.jpg

 

DJI01937_zpsno5npi7s.jpg

 

DJI01943_zpse3rfetdm.jpg

 

DJI01945_zpswuakshkd.jpg

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
Link naar reactie

Roger en Jacqueline, jullie hebben ervoor gezorgd dat onze "primeur" een onvergetelijke dag is geworden.

Wat een prachtige rit en goede verzorging op de uitgekozen locaties. Wij gaan zeker meer van dit soort  ritten doen en volgend jaar sowieso weer richting slenaken :rolleyes:

 Nogmaals dank voor de goede organisatie van deze mooie dag.:sSig_goodjob2:

  • Like 2
Link naar reactie

Hier valt niets meer aan toe te voegen, net terug van het circuit, ook weer een mooie dag gehad. Alles top geweest, bedankt voor de organisatie!

Link naar reactie

Het was prima, leuke drie dagen gehad @Individual bedankt voor het voorrijden, jij maakte ons het leven gemakkelijk.... dank, dank driewerf dank....

  • Like 1
Link naar reactie

Ook wij zijn weer terug in omgeving Alkmaar. Prachtige en goed georganiseerde rit in prima gezelschap met het mooiste weer. Op naar de volgende editie ;-) . 

Groeten David en Martin.

aangepast door martind8b
Link naar reactie

Mijn eerste rit met deze groep, ik heb veel van genoten! Heel gezellig om zo veel nieuwe mensen te ontmoeten! Gisterenavond was ik helemaal kapot van, maar het was wel waard de moeite!

Super bedankt aan Roger en Jacqueline voor de uitstekende organizatie, en ook aan Rob, onze top-class groepleider! :cool:

Mijn co-driver heft wat foto's getrokken, maar nu heb ik er geen...plaatjes zullen later komen... 

  • Like 2
Link naar reactie

Jacqueline en Roger, Superrit:thumbup:

Geweldig gedaan met alle organisatie en rompslomp eromheen.

Wat een enorm deelnemersveld met veel bekende en ook veel nieuwe gezichten.

Altijd leuk zo'n grote (internationale) sociale happening.

  • Like 4
Link naar reactie

Het was heel kort gezegd super tof.

De Limborit is toch wel het hoogtepuntje van alle forum ritten in NL en bijzonder weer het mooie schildje als herinnering. Roger en Jacqueline nogmaals super bedankt voor deze enorme organisatie met 77 auto's en het regelen van super mooi weer. Ik hoop dat jullie het nog heel vaak willen doen.

  • Like 2
Link naar reactie

 

Op de terugweg van Francorchamps nog even een "nabrandertje" gedaan tot aan Maastricht, samen met Mario en Ilona.

Kijken terug op een super weekend. Bedankt Jacqueline en Roger. En vooral (zo) doorgaan.

FullSizeRender.jpg

aangepast door Bonfire
  • Like 1
Link naar reactie

Organisatoren, dank! Erg mooie dag (die paar druppels bleken best verfrissend) en idem rit! Laatste stukje dacht onze GPS er zo het zijne van, maar dat hebben we gecompenseerd met een extra rondje limburgse heuvels. Leuke drone foto's ook! 

Allemaal: :sSig_goodjob2:

Ben benieuwd naar editie X....
 

DSC04125_1.thumb.jpg.457fbcec6a33bc100d8a9572b78672f1.jpg


IMAG2381_1.jpg.5ff46d06fb6727e141ba35caaff16630.jpg

aangepast door Phoenix
Link naar reactie
  • Administrator

Oh ik dacht allang mijn bericht hier te hebben geplaatst maar dat was blijkbaar niet goed gegaan :blink:

 

J&R wat een super dag hadden jullie uitgekozen! Weer kon niet beter :lol::cool:

 

Prachtige routes, leuke & gezellige groep mensen, fantastisch weer, wat wil je nog meer?

 

Ontzettend bedankt weer en, even afhankelijk van datum etc. weer graag tot volgend jaar!

Link naar reactie
  • Administrator

in 1 woord, GEWELDIG was het weer hoor!

 

ook de super afsluiting met Spa Franchorchamps,  man lekker doortrappen, en fantastisch weer!.  foto's en video volgen vanavond!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.