Ga naar inhoud

chrome kiewen z3


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo graag zou ik de chrome kiewen willen hebben voor mijn Z3 

Ik weet nieuw kosten ze 200€ maar dat is te veel voor het buget.

 

wie weet raad, alvast bedankt!

  • Administrator
Geplaatst:

Dat dus. En ook nog buitenlandse fora.

 

Overigens: kan het zijn dat ik je voorsteltopic met een mooi verhaaltje en wat p[aatjes heb gemist "Blackz3"? :sCo_chinscratch:

Geplaatst:

Waar moet dat heen met het forum.... "ik heb een vriendin met een overcomplete set zilveren kieuwen"....

  • Administrator
Geplaatst:

Ze belde haar ex en deze heeft ze weggegooid...dus heeft ze ze niet meer ?

Vandaar ook maar mijn berichtje gauw verwijderd :ph34r:

Geplaatst:

Z3 onderdelen weggooien en nog wel chromen onderdelen :o dat zou ZWAAR BESTRAFT moeten worden :ph34r::sEm_oops:

  • Administrator
Geplaatst:

^ ze heeft het er ook goed vet van.....

  • Administrator
Geplaatst:

Ik snap die ex wel. Chromen onderdelen. Tsssss ... Royke Donders zou zich er nog voor schamen ...

Geplaatst:

Chroom is zo jaren 90.....

Geplaatst:

Ik had ooit een deels verchroomde Kreidler :cool:

(In 1982 kon dat nog wel)

  • Like 1
Geplaatst:
21 uren geleden, 2.5si zei:

Ik snap die ex wel. Chromen onderdelen. Tsssss ... Royke Donders zou zich er nog voor schamen ...

Ja dat kan wel kloppen. Ik ben geboren in Tilburg. En had vroeger ook een verchroomde Kreidler. Lol en ik vind het nog steeds mooi.

  • Like 1
  • Administrator
Geplaatst:

Aha, oké. Dat verklaart alles. Dan mag het! :schater:

Geplaatst: (aangepast)

Maar ik kom ook uit Tilburg en ik had ook een verchroomde Kreidler maar ik vind het niet meer mooi. Op mijn 'nieuwe' Z3 zaten ze ook maar ik heb ze er meteen de eerste dag afgesloopt. De originelen lagen gelukkig nog in de kofferbak. Meteen verkocht aan 1 van die FaceBookmalloten. 

aangepast door HAL2001
Geplaatst:

Op een Alu- of zilverkleurige Z3/Z4 kun je best wat chroom hebben

 

  • Administrator
Geplaatst:

Gelet op de forumnaam van de topic starter zou het maar zo kunnen dat diens Z3 niet zilverkleurig is ... :idea2:

Geplaatst:

Dat begreep ik al, maar ik verdedig alleen maar mn eigen keuze om af en toe wat chroom toe te voegen.

Geplaatst:

Ik vind chroom op een z3 echt super mooi staan...  Of ka.n ik dat beter maar niet zeggen hier :rolleyes:

Geplaatst:

Kunne beter niet zeggen hier inderdaad. Daar is Facebook voor. ?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.