Ga naar inhoud

Navi opstartscherm


P@T

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

 

Kan iemand mij de logica vertellen m.b.t. het opstartscherm van de navigatie ? Soms komt er heel mooi een BMW logo in het scherm bij het contact aanzetten en daarna in de meeste gevallen weer niet.

 

Van de week zal de navi ingesteld gaan worden op NL i.p.v. Duits en zal ik het vast kunnen vinden bij de instellingen, maar goed ik ben een beetje ongeduldig met mijn nieuwe speelgoed. Dus als iemand het antwoord weet, graag !

 

groeten van P@

 

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgens mij komt het logo alleen te zien als het een soort van koude start is. Dus als de auto een tijd heeft stilgestaan.

 

Het logo is alleen te veranderen dmv het hacken van de firmware.

Link naar reactie

Als de zzzz meer dan een week stilstaat dan zie ik heel kort het logo, daarna het wachtscherm van de navigatie. Ik heb hem van duits naar engels ingesteld, bevalt me prima. Maar sinds ik voor wat andere codeer acties bij bmwtweaks.nl ben geweest spreekt ze ook nederlands. Ik heb hem lekker op engels laten staan (is mijn voertaal van vroeger). Langer het logo laten staan kan je ook met extern coderen niet voor elkaar krijgen. Wel dat hij standaard opstart op navigatie en niet met de laatste keuze.....

Link naar reactie

^ arghhhh niet in de gaten gehad, maar zou het qua navigatie veel uitmaken ?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gisteren bij Thommy alles laten instellen. Navi praat Nederlands, software is weer up to date (er was blijkbaar aan geprutst) en zo een beetje alle handige functies zijn aangezet. :sFun_banana2:

Alarm bleek ook het e.e.a. uitgeschakeld en werkt ook allemaal weer naar behoren. Ik ben dus een blij mens en Thommy is een aanrader !

 

Grt,

 

P@

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.