Ga naar inhoud

Veerpootbrug gezocht


Aanbevolen berichten

Ok! Interessepeiling: zijn er meer mensen met interesse in een veerpootbrug van Wiechers. Uitgevoerd in rood staal, vragen wij ons dan af. Hij kost €110 (goedkoper heb ik hem nog niet kunnen vinden) 

Misschien is er wat van de prijs af te halen als we er meerdere bestellen, ik ga eens een mailtje sturen naar die club, wordt vervolgd. :cool:

aangepast door 330dM
Link naar reactie

Ja, volgens mij wel. Ik zoek zelf iets voor een beetje extra stevigeheid voorin (ben nieuwsgierig) en ik vind het leuk staan. 

Gewicht vind ik niet interessant, daarom hoef ik geen aluminium of carbon of iets. EN ja, Wiechers is een prima fabrikant volgens mij. 

Het loopt nog niet storm trouwens. 

Link naar reactie

Ik rij in mijn 2e roadster (heb ook een coupé gehad) en had in de eerste ook een veerpootbrug. Het is echt een wereld van verschil. mijn hardstop is er sinds een week af en dan voel je wel wat een beetje stevigheid met de auto doet.

Link naar reactie

^^ nee, niet nodig

 

De onze zit er vele tienduizenden KMs op en leidt niet tot uitlijnsymptomen als oneven bandslijtage, trillen, tramlining, enzovoorts.

 

Inbouw (op een Z3 in ieder geval) is een DHZ-klusje dat bij wijze van spreken ook met twee linkerhanden nog lukt...

  • Like 1
Link naar reactie

Meeting in Hardenberg organiseren, medewerker van Stroeve even met een dopsleuteltje 15 (?) aan het werk zetten, of lekker zelf doen en daar meteen betalen? :cool:

Meteen een leuk dagje van maken? Nog even bandenschoppen en een rondje rijden? :)

(Opening: Zaterdag: 9.30 - 12.30/13.30 - 15.30)

 

aangepast door 330dM
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Klopt, ik ga hem zelf even bestellen bij Stroeve. Prijs is al prima vind ik, ook zonder een groupbuy. Maar morgen eerst even wat ander noodzakelijker onderhoud :)

aangepast door 330dM
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.