Ga naar inhoud

is de z3 (z4) ge HAAT?


kseen

Aanbevolen berichten

sorry enigste plek waar ik dit kwijt kon :blush:

ik begin mij af te vragen of er een HAAT de QP beweging is die er toe leidt dat mensen gaan slopen?

 

laatste keer dat de mijne op schiphol stond hebben ze mijn rechter spiegel afgebroken :( :muur:

je weet wel, die spiegel met roest waardoor deze niet inklapbaar is ........ altijd leuk terugkomen en zoiets te vinden en je raad het al, briefje onder de ruitenwisser was weggewaaid ....:sCo_chinscratch:

 

en toen ik haar net had hebben ze een mega deuk in mijn deur en hele zijkant gereden (wbf heeft toen geholpen gelukkig)

en aan beide kanten heb ik ook hele kleine deukjes in mijn deuren van andere deuren, je kent ze wel

 

ik zou bijna gaan denken dat mensen je HATEN vanwege een bmw of QP . Hopelijk ben ik de enige met deze gedachtes :cool:

 

(off topic, heb je een binnenwerk rechts over stuur me een berichtje :thumbup: )

aangepast door kseen
Link naar reactie

Het zal geen haat zijn maar gemak bij deukje  ziet toch niemand of wat kan ik er aan doen of jaloers en wil men een marker aan brengen iets slopen of en bewuste kras. Op schiphol is de kans natuurlijk ook groot mensen slepen met koffers zijn moe of nerveus en stoten dan wellicht vanwege bagage of haast tegen iemand zijn spiegel aan. Helaas heeft het met fatsoen en met verzekeren te maken van wegen no claim .Koste het geen no claim dan is men snelle geneigd een briefje achter te laten. 

Ik laat volgend week ook een deukje repareren waar geen briefje bij zat bij mijn andere auto (winkelwagentje of deur ?)

Helaas zul je er mee moeten leren leven als je net als ik van een nette auto houdt en kost het helaas wat meer.

aangepast door MNZ3M
spelling
Link naar reactie

Waar ik vooral last van heb gehad zijn trekhaakdeuken in mijn voorste kentekenplaat. Blijkbaar houden niet alle achteruitrijders er rekening mee dat de Z een relatief lange neus heeft...

Link naar reactie

Al twee keer de uitdeuken zonder spuiten service over de vloer gehad via mijn mercedes dealer Rogam. Het zijn deukjes hoofdzakelijk in haar flanken, gewoon mensen die hun deuren open kwakken zonder na te denken. Nu zijn de flanken ook wel bijzonder gevoelig voor dit soort acties. Nu staat ze min of meer op een vaste plek en loopt de linker zijkant vrijwel geen risico en heeft de rechter zijkant meer ruimte en sta ik op een plekje met eigen bewoners die ook mooie autoos hebben, dus de laatste tijd valt het mee. Spiegel terroristen heb ik gelukkig geen last van......

 

blijft irritant......

Link naar reactie
  • Administrator

Het is doorgaans geen haat hoor, maar onvoorzichtigheid. Ook bij de Z4 is het lijnenspel gevoelig voor parkeerdeukjes of valt het op zijn minst meer op. En mensen zijn gemiddeld echt heel onvoorzichtig als het om andermans spullen gaat. Tegen mijn vorige Z4 is wel eens iemand aan gereden terwijl ik stil stond in een parkeerval en er in zat (even een mod uitvoeren). Maar ook onze V70 zit vol deukjes en krassen na nog geen twee jaar Amsterdam. Hoogtepunt was een grote vrachtwagen die er nog naast stond om te lossen en een hele aghterlicht unit en zo nog wat er uit had gedrukt. Ons glas zat letterlijk nog op zijn bumper. Hij deed niet moeilijk met de schadeafhandeling, maar ik geloof er niks van dat hij na het lossen alsnog een briefje zou hebben achter gelaten ....

 

En heel soms heb je inderdaad wel een "hater". Ik had een jaar of tien geleden een Mazda MX-5 NA en een collega ook. Beide stonden in hetzelfde afgesloten deel van een parkeergarage (waar ook werknemers van een ander bedrijf konden parkeren), beide stonden op een plek waar slechts 1 zijkant "bloot" stond en van beide zat binnen een week de hele flank in elkaar. Dan geloof ik niet meer in "onvoorzichtigheid" en parkeer ik wel even op een ander plekje ...

 

 

Link naar reactie

Wat denk ik ook heel erg meespeelt is het feit dat er  heul weinig mensen zijn tegenwoordig die hun auto netjes hebben betaald bij aflevering !

m.a.w. met een lease-bak verdwijnt een groot gehalte eigenwaarde, m.b.t. netjes mee omgaan enz. 

Link naar reactie

jammer dat vele van jullie het herkennen maar idd niet eigen en voorzichtig doen is ver te zoeken. wellicht dan geen haters maar als ze niet voor de deur staat is het altijd maar weer afwachten of er niet meer schade aan zit. En ik ben echt al kampioen parkeren op plaatsen zodat de kansen minder worden en dan nog .......Gewoon geen respect voor andermans spullen.

 

maar genoeg over vervelende dingen! ik heb net voor beide zijde nieuwe voetjes en draaibaar binnenwerk besteld bij spiegel-z3.de dus binnenkort weer klussen. Ik ga dan ook gelijk de wiebelende stoelen verhelpen en waarschijnlijk die bult weghalen zodat mijn vriend er ook in kan rijden (wil ik dat echt ?:blink::sEm_oops:)    

Link naar reactie
2 uren geleden, adebe zei:

Wat denk ik ook heel erg meespeelt is het feit dat er  heul weinig mensen zijn tegenwoordig die hun auto netjes hebben betaald bij aflevering !

m.a.w. met een lease-bak verdwijnt een groot gehalte eigenwaarde, m.b.t. netjes mee omgaan enz. 

valt nog wel mee, gemiddeld 1 op de 3 auto's is een leaseauto (welliswaar getallen over 2015)

0192626001451904293_large.jpg

Link naar reactie
Op 10/22/2016 om 15:32, Emi zei:

Waar ik vooral last van heb gehad zijn trekhaakdeuken in mijn voorste kentekenplaat. Blijkbaar houden niet alle achteruitrijders er rekening mee dat de Z een relatief lange neus heeft...

 

Wat dacht je van vooral een hele lage neus?

Tegenwoordig rijden er genoeg SUV-achtigen op de weg waar het zijraampje en de achterruit hoger zitten dan de daklijn van m'n Coupé. Kan me zo voorstellen dat ze je met achteruit rijden gewoon over het hoofd zien.

 

Zelf gelukkig nog geen (parkeer)schades meegemaakt, maar ik moet wel zeggen dat ik hem vaak ook wat meer achterop het parkeerterrein zet waar het niet zo vol is. Juist om de winkelwagens en openslaande deuren een beetje te ontwijken.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.