Ga naar inhoud

*VOL* INSCHRIJFTOPIC Paasrit - zondag 16 april 2017


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

BELANGRIJKE MEDEDELING!

 

Indien er nog meer mensen zijn die zich vanwege de afstand opeens willen afmelden, dan graag zsm doen.

 

Dank!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik deed het voorheen (zolang mijn hersens niet een paar avonden daarvoor geschud waren :blink:) op de ochtend zelf vanuit Amsterdam en nu pak ik de paling ook gewoon 's ochtends weer in, maar dan in Nuland. Anderhalf uur vlammen zegt Google Maps .Ik denk  dat ik die tijd wel ga kloppen ... :ph34r:

Link naar reactie
18 uren geleden, Ruud_19 zei:

^ ja dat is idd lang, gelukkig doe ik er 2uur en 10min over heen en 1uur en 20min terug....lang leven de 130km/h na 19:00uur :Ghelyon:

'k Ga ook afmelden ... voor ons 2u56min , ..... :(

 

 

NOT :sHa_biggrin:

  • Like 2
Link naar reactie
30 minuten geleden, BMW-Z-CSi zei:

Hoi @RubenM, ik zet jullie erbij. Met of zonder diner?

 

Plekje 31 is vandaag vrijgekomen.

 

Ah, das fijn. 2 personen, zonder diner, moeten weer een beetje op tijd richting t westen!

 

Maak t geld direct over

Link naar reactie
Op ‎15‎-‎3‎-‎2017 om 20:22, BMW-Z-CSi zei:

Wij bij Twente-NEC :lol:. Komen misschien na die tijd nog wel even een drankje doen :drank:

Vast niet heb je de pest in omdat NEC wint.

 

aangepast door Lady & Co
Link naar reactie
  • Administrator

Die Belgische hooligan zet waarschijnlijk zaterdagavond eerst nog ons stadion op de kop :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Even voor de F1 fans onder ons... helaas heeft 's-Heerenberg geen Ziggo aansluitingen en is het dus niet mogelijk om bij de Snor naar de race te kijken, nog even los van het feit dat de verwachting is dat wij pas ruim na 17u daar zullen aankomen.

Link naar reactie

Heb toch een malloot gevonden die met me mee durft te rijden ;)

Kan mijn inschrijving nog aangepast worden met 2x Lunch, zo niet delen we een bordje :)

Link naar reactie
  • Administrator

^^Ruu-huuu-huud! Je kunt toch via je telefoon de GP wel een beetje in de gaten houden? Hoef je het eten toch niet voor te missen?

Link naar reactie
  • Administrator

^^ GP interesseert me niks :ph34r:, Helaas door andere redenen blijven we niet eten

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.