Ga naar inhoud

*VOL* INSCHRIJFTOPIC Paasrit - zondag 16 april 2017


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

^ Gezellig Ad, idd weer tijdje geleden! Enne... gefeliciteerd en maak er een mooie dag van vandaag :thumbup:

Link naar reactie

Rob, ik neem aan dat je het routeboek dit jaar ook in braille beschikbaar hebt?

Ik ben anders dit jaar na de eerste afslag al de route kwijt.

Link naar reactie

Wederom gaan wij graag mee........

Toch niet werken zaterdag voor pasen

2 personen alles dr op en dr aan ( lunch en diner )

Groet,

 

Tom & Anja

Link naar reactie
  • Administrator

Rit even op vol gezet ivm maximaal aantal plek bereikt bij lunchlocatie. Wordt het mooi weer, kunnen we naar buiten en kan de hele reservelijst mee, dus geef je gerust nog op, ook evt afmeldingen zijn nog mogelijk en schuift alles automatisch door.

Link naar reactie
Op Friday, March 31, 2017 om 00:47, BMW-Z-CSi zei:

 dus geef je gerust nog op, 

Als het mogelijk is om (bij hoge uitzondering) niet met een Z3/Z4 deel te nemen, zouden wij ons gerist willen opgeven voor het middag gedeelte, in ieder geval voor het diner.

(Dit in het kader van een Meet &Greet met Z3 forum leden).

Link naar reactie
  • Administrator

^ Henk, zet je bril even op en bekijk de aanmeldingen nog eens goed, beetje onderaan... :rolleyes:

 

Maar ik zou als ik jullie was ook zeker het ochtend gedeelte meepakken wat, al zeg ik het zelf, zeer de moeite waard is.

 

 

Link naar reactie

Zo hotels geboekt zaterdag op zondag hotel jachtlust in Borne.

En de lantscroon in S'Heerenberg 1e op 2e paasdag, kunnen we tijdens en het diner mooi aan de borrer?????????

  • Like 1
Link naar reactie

Zo de Z is weer klaar nog even een APKtje regelen en dan kan het wat mij betreft er weer vol tegen aan deze zomer.

O, ja en de betaling voor de Paasrit zijn gedaan :thumbup:

Link naar reactie

Zal de betaling pas op 10 april doen dan zijn we pas terug uit Vietnam :) en dan de Z weer opzoeken in de winterstalling en hopen dat ie het nog doet

Link naar reactie
  • Administrator

Vanavond de z3 naar de garage gebracht voor beurtje en apk, is ie weer mooi klaar voor de tour :)

Link naar reactie
  • Administrator

^ ja dat is idd lang, gelukkig doe ik er 2uur en 10min over heen en 1uur en 20min terug....lang leven de 130km/h na 19:00uur :Ghelyon:

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.