Ga naar inhoud

Spacers op een 35iS


odaddyo

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, odaddyo zei:

Gisteravond na lezen van deze thread weer verwijdert.  De M heeft geen toegevoegde waarde voor mijn auto heb ik besloten.

 

Je auto is nu wat lichter. Dát heeft wel meerwaarde <_<

aangepast door Emi
Link naar reactie

Enige wat de 35is mist ten opzichte van andere "echte":m: modellen zijn de :m: remmen,en wat kleinigheden ,verder rijd en stuurt deze als een :m:,met :m: stuur,:m: onderstel,:m: power.....

 

Is alleen voor sommigen die een echte :m: hebben een gevoelsprobleem lijkt wel.

Link naar reactie

Even inhaken op dit topic.

wie zou er geen M willen, helaas is dit voor menig M liefhebber een niet haalbare droom, maar soms komen dromen uit.

mijn Z4 is geen M (die werden immers pas gebouwd vanaf 2006) echter hebben ze af fabriek wel hun best gedaan om de auto zo M mogelijk te stylen met M sportstoelen, M onderstel en verder de (door mij) geliefde SMG bak. (Daar is de catalogusprijs dan ook naar van bijna 72000 Euro)

Ik heb de styling verder zelf afgemaakt door het monteren van de aeroset, M sportstuur, M schakelpook, M velgen en witte knippers

Iedere BMW fanaat weet dat er geen echte E85 M bestaat, maar als BMW af fabriek poogt de auto M te stylen wie belet je dan om daarop voort te borduren.

En zelfs al zou je er een M op plakken, het gaat erom wat je zelf mooi vindt.

M styling is geen M performance maar het maakt de auto naar mijn visie wel mooier, als ik bijvoorbeeld een E86 M motorkap voor weinig te pakken kan krijgen komt ,ie er ook op.

Link naar reactie

Mijn ervaring is precies zoals jij het verwacht. Niet praktisch, wel mooier en sneller. Net als bij TopGear heb ik wat zware momenten op vakantie in Frankrijk en Italie gehad. Jezelf vastrijden in een parkeergarage met een hele file achter je is echt geen grap....

 

Maargoed: je gaat je gedrag erop aanpassen door sommige parkeergelegenheden te vermijden enz. Ik zou alle aanpassingen zonder twijfel weer doorvoeren.

 

De Z4 gebruik ik alleen voor mooi-weer ritten. Wat ik zou doen als het mijn daily was zou ik niet durven zeggen. Ik denk direct verkopen en een luxe cruiser halen ;-).

  • Like 1
Link naar reactie

@Toink dank je voor de inside Information. Ik gebruik de auto ook voor de lol en niet als daily drive. Dat geeft de ruimte voor maximale  aanpassing zonder dat ik rekening hoeft te houden met comfort. 

De verlaging, verbreding en  torsiestangen  (alles Eibach zodat ze hopelijk allemaal hetzelfde reageren) worden en november geplaatst.

hoeveel ben jij voor en achter gezakt als ik vragen mag?

aangepast door odaddyo
Link naar reactie

Geen idee. Voor heb ik een schroefset en achter vaste verlaging, beide van AC Schnitzer. Zat er al op toen ik de z4 kocht. Voor heb ik hem tot 2x toe moeten verhogen omdat ik met goed fatsoen geen drempel kon nemen. Nu is de combi met spacers precies goed. Loopt niet aan en kan kruipend recht vooruit een drempel over. Aantal mm verlaging moet ik je helaas verschuldigd blijven, alhoewel ik op de site van AC Schnitzer alleen veren zie die ca. 30mm verlagen.... dus dat zal t wel zijn dan.

aangepast door Toink
Link naar reactie

Heeft het plaatsen van een schroefset nog invloed om het M onderstel kwa instelmogelijkheid ? (aangezien je de oa. stijfheid van de auto zelf kunt bepalen: normaal, sport en sport+). Ik kan mij voorstellen dat bij het plaatsen van een schroefset aan de voorkant dat dit dan voor niet meer functioneert? 

 

Link naar reactie
Op 23-10-2016 om 12:28, Bambam zei:

mijn Z4 is geen M (die werden immers pas gebouwd vanaf 2006)

[..]

 

Iedere BMW fanaat weet dat er geen echte E85 M bestaat

[..]

als ik bijvoorbeeld een E86 M motorkap voor weinig te pakken kan krijgen komt ,ie er ook op.

Zoals je zelf al zegt is er dus wel een E85 M, vanaf de facelift. :)

 

Waarom zou je zo graag een motorkap van de coupé willen? Is die anders dan van de roadster? :sCo_unsure:

Link naar reactie
Op 23-10-2016 om 10:13, sandere39 zei:

Enige wat de 35is mist ten opzichte van andere "echte":m: modellen 

 

Er zijn op de E89 gebaseerde Z4's door BMW :m:otorsport gebouwd. De Z4 GT3 en de Z4 GTS bijvoorbeeld. Dus als je inspiratie zoekt om er een ueber :m: van te maken....<_<

Link naar reactie

FF site gechecked, full kit 17000+. Dat gaat me echt te ver voor just the looks. Het uitlaat systeem lijkt me wel wat maar ook daar loopt de teller snel op aangezien je alsnog ander bodywork nodig hebt om het mooi af te werken.

 

Ik ga eerst maar eens kijken wat er dichterbij te koop is (duitsland) en wat zonder al te veel additioneel bodywork te monteren is.

 

Link naar reactie

De euro's vliegen me om de oren. Ik kan een hoop voor elkaar krijgen thuis maar daar gaat de vrouw echt niet mee akkoord!

Ik ga het maar in kleine stapjes doen denk ik. Echter die bodykit gaat niet gebeuren.

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.