Ga naar inhoud

Toink

Member
  • Items

    467
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    12

Toink won de laatste dag op 11 augustus 2021

Toink had de meest gelikete inhoud!

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    2010 Z4 sDrive35is
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Bij Den Bosch

Contact Informatie

Recente bezoekers van dit profiel

2,209 profielweergaven

Toink's prestaties

2.2 member

2.2 member (4/12)

38

Reputatie

  1. Ja ervaring mee, geen enkel probleem voor apk. Zit er bij mij al 8 of 9 jaar op en komt gewoon door de apk bij een fatsoenlijke specialist die niet rotzooit.
  2. Met de DKG is niets mis. Het is maar net wat je zelf liever rijdt... De 35is heeft standaard ook een Mpakket en een aantal (kleine) verschillen. Ook daarvan moet je je afvragen of het je het extra geld waard is. Ik denk dat op termijn de 35is meer waard zal zijn omdat het weliswaar geen Z4M is, maar wel het topmodel uit de reeks waarbij je je niet af hoeft te vragen of de extra's van een 35is wel of niet op de 35i zijn aangevinkt. Enz enz. Veel succes!
  3. Heb ik beide liggen als reserve voor op mijn 35is, maar denk niet dat ze er ooit op gaan... doe een goed bod?
  4. @BroC, ik ben jaloers. Ben zo benieuwd naar de PS2 maar mag ondanks een fijn leasebudget alleen voorkeursmerken leasen. Volvo valt eronder, Polestar niet. Ik heb het al ter discussie gesteld maar zonder resultaat. Ik vind een Tesla model 3 te lawaaiig qua afrolgeluid en windgeruis. En de bouwkwaliteit zou ik me echt aan storen. Ben heel benieuwd naar het geluidsniveau van de Polestar 2. Moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat mijn ervaring met Volvo niet best is op dat vlak. Heb een paar maanden in Zweden gewerkt en dagelijks met V60's gereden. In vergelijk met mijn Passat vind ik het afrolgeluid van de banden echt storend aanwezig. Ondanks bovenstaande klacht ben ik nog steeds jaloers dat je zo'n puike 400pk elektrische auto wél kan leasen 😉
  5. I of Si staat hier: https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_Z4_(E85)
  6. Toink

    tik tik tik tik

    Heel herkenbaar, ik heb precies hetzelfde gehad. Bij scherpe bochten klonk het net alsof er bij elke wielrotatie en steentje tegen de steenslagkap om de remschijf tikte. Op de Stelviopas hoorde ik het geluid reflecteren tegen de bergwand. Bij thuiskomst auto goed nagekeken. Toen kon ik met het blote oog zien dat de stand van de voorwielen t.o.v. de wielkasten niet op orde was. Eerst zijn onder coulance de draagarmen vervangen. Dat leverde geen verandering. Toen onder coulance de Z4 opnieuw uit laten lijnen en geheel tegen verwachting in was dat de oplossing. Weer twee duimen omhoog voor de manier waarop Auto Laarman altijd voor me klaar staat. Als je spacers hebt dan kun je trouwens perfect zien of beide voorwielen mooi gelijk vallen met de kasten... 😉 Ben benieuwd of dat voor jou ook de oplossing is!
  7. @Ka4 3.5i? Mét V6 zeker.... 😉 @Maurits ook dat is zo. @CorvH Gefeliciteerd met jullie aankoop! En veel plezier.
  8. Op foto zijn de meeste mooi, maar als je echt iets moois ziet moet je het bekijken. Zo veel autos met rare dingen. Krassen op het dashboard, velgenschade, bodemplaatschade, leer uitgeleefd enz. En het moet maar net je kleur/optie/motorcombi zijn. Dan loont wachten... als ik een standaard 35is wil opkrikken naar het (voor mij) juiste afwerkingsniveau dan vraagt elk van die autos een forse investering na aanschaf. Maar dat is persoonlijk....
  9. Prachtige foto! En super rit weer, met dank aan de organisatie en deelnemers voor de goede zorgen en gezelligheid.
  10. Ik heb de mijne van Ebay gehaald... zon superklein ding. Is alweer jaren terug maar heb er gewoon 1 aangeklikt. Maar wat een supergave 35is. Als ik de mijne niet had gehad dan was ik zeker voor deze gegaan. Veel plezier!
  11. Met nog ruimte voor onderhandeling heb je zeer zeker een hele goeie deal kunnen maken. De upgrades zijn op de juiste manier gedaan en voegen echt wat toe aan je Z4. Dat van die foto's.... 1MB... zou dat niet een keer aangepast kunnen worden? Hostingruimte kost geen knoop meer tegenwoordig en zo veel traffic genereert het Z4forum ook niet als de foto's alleen zichtbaar zijn voor leden. Tis maar een ideetje. Linken naar andere sites belemmert mij ook om meer foto's te plaatsen. We zijn inmiddels allemaal te veel verwend met 1-knop oplossingen zoals facebook denk ik 😉. Ondanks dat ik daar niet zit, haha. Ben benieuwd naar de werkelijke foto's als je hem hebt!
  12. Gezien de opties en staat vraag ik me af of er wat af te dingen valt op de BPM. Veel succes in elk geval. Bij twijfel... niet doen ;-). Laat ons weten wat t geworden is?
  13. Leuk vraagstuk. Ik heb een nagenoeg kopie van deze Z4. Ook een 35is, performance remmen en geSchmicklerd, onderstelupgrade enz. Iets ouder maar 20dkm minder gereden, wel wat meer opties. Dure upgrades. Remmen = + 2000 euro en de schmickler v2+ tuning kost ong hetzelfde met LLK en nog het onderstel waarvoor de upgrade aan mijn Z4 ook bijna 2700 euro kostte. Vind er maar eens zo één. Alarm kun je er altijd nog in zetten. Keyless entry zit er wel op, die ontbreekt ook vaak. Een nadeel kan ik eigenlijk niet noemen, hij rijdt verslavend lekker en de Schmickler tuning is fantastisch. Inclusief import zal hij ? rond de 40k kosten? Ik heb wel eens getwijfeld over verkoop en dacht dan aan 40k. En elke keer concludeerde ik dat je er geen tweede voor vindt met al die dure upgrades, dus heb ik de mijne maar gehouden. Kortom: ik zou zeker gaan kijken als je een E89 35is zoekt met wat serieuze upgrades. Dan is het een hele goeie deal.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.