Ga naar inhoud

Navi DVD 2016 te koop gevraagd


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar de navigatie DVD 2016 (of laatst beschikbare versie) voor het Professional navigatiesysteem van de Z4 E85.

Graag een PM.

 

Alvast bedankt,

Jurgen

 

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Het werkt ook wel, mits goed gebrand. Het hapert alleen iets vaker.   Mijn ervaring is dat de leuke toegevoegde extra's (zoals vaste flitsers) de boel vaak ook wat trager maken.

 

Ik heb sinds begin van dit jaar (voor het eerst in 7 jaar) een origineel en die doet het toch net iets lekkerder. De dealer gaf mij toen aan dat deze DVDs voortaan nog maar 1x per jaar woden geupdate. Als je nu dus een origineel koopt is dat al meer dan een half jaar (ver)oud(erd).

Link naar reactie

Beter even wachten inderdaad dan, ik heb 'm nodig in September dus wél gekocht in Juli, maar vandaar dus de vraag aan de dealer.

Toegevoegde waarde zit voor mij vooral in de Falk atlas, navigeren doe ik nu eigenlijk altijd al met Tomtom Go op de mobiel. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.