Ga naar inhoud

010 QP mini-meeting 28 juni


skeez

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Ollie zei:

 

In 2008 deden we gewoon doen waar coupe's voor gemaakt zijn  ...

 

 

 

Misschien ga ik dat de 28e juni ook wel doen... 

 

In pampus' Coupé dan he!

Link naar reactie

We mogen de startbaan niet op Emi, maar je mag het met de mijne, ga ik ff donutjes draaien met de jouwe op het kiezel parkeer terrein....??? kan je hem ff weer deuk vrij maken....

Link naar reactie

Kappers autoos worden geweerd, alleen hondehokken mogen komen, je hebt nog anderhalve week om een echte auto te kopen ?

 

 

image.jpeg

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Echte mannen rijden echte auto's. Vergeten jullie je sandalen niet?

 

BMW_Z3_coupe_2.jpg

 

Roadsters zijn inderdaad voor kappers:

 

GECarBMWZ34.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Dat het carrosseriedeeltje achter de Hoffmeisterknik zwart is bij de i8 op de foto maakt toch niet dat die geen Hoffmeister knik heeft? Of laat ik het anders vragen: als jij een zijruitje zou bestellen voor de I8 zonder daarbij rekening te houden met een Hoffmeister knik, denk je dat het dan zo zou passen? :sCo_unsure:

 

Ik denk dat er maar één oplossing is: jullie nemen de 28e allemaal een rolletje duct tape mee en herstellen dit euvel...

pile-of-duct-tape.jpg

 

Link naar reactie

Veel plezier vanavond, helaas zit ik nog door zeer onvoorziene omstandigheden nog in medemblik aan boord omdat mijn meisje in hoorn in het ziekenhuis ligt met een zwaar uit de hand gelopen bacteriele infectie. Wanneer ze eruit mag is nu nog steeds onduidelijk, afwachten maar.....

 

dus tot een volgende keer....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.