Ga naar inhoud

Ride4Fun 10 september 2016


pimgmx

Aanbevolen berichten

Een minder gelukkige keuze van der Hub dit jaar: de 2016-editie van de Ride4Fun op10 september overlapt met de forumzomertoer... <_<

 

Voor de forumleden die hier (nog) niet bekend mee zijn: de Ride4Fun is een benefiettoer voor gehandicapten en chronisch zieken in het uiterste zuiden van het land, en gaat dit jaar z'n 13e editie in. Dit forum is uitgegroeid tot hofleverancier van het evenement: de laatste jaren was ongeveer 1/5 van het totale wagenpark een Z3 of Z4!

 

't Programma is simpel maar doeltreffend:

  • 's ochtends ergens in Limburg verzamelen langs de snelweg voor koffie, sanitaire stop en bandenschoppen;
  • in kolonne naar de startplek, der Maat in Kirchroa de Markt in Kerkrade;
  • auto's opstellen op het startgrid, naar binnen voor meer koffie, gigantische vlaaipunten en broodjes;
  • op zoek naar je passagier voor de dag, instappen en wachten op het startschot;
  • de rit zelf: een kleine twee uur toeren door een van de mooiste landschappen van Nederland;
  • halverwege de middag zijn we weer op de startplek

 

Interesse? Als je al eerder hebt meegereden heb je een mailtje van de organisatie gekregen, zo niet dan kan je een mailtje naar info@ride4fun.nl sturen.

Kosten? Behalve je eigen brandstof is het prijskaartje nul Euro, dankzij een aantal sponsoren.

 

Zien hoe vorige edities eruit zagen?

De website van Ride4Fun heeft aardig wat foto-/videomateriaal, ook kan je door de oudere topics op dit forum bladeren...

aangepast door BMW-Z-CSi
Datum aan topictitel toegevoegd en sticky gemaakt.
  • Like 1
Link naar reactie
  • 1 maand later...

heb me inmiddels bij Hub al aangemeld. Alleen auto keuze nog niet bekend.iig wel een twee zitter

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Dames en heren forumgenoten,

 

 

Ons aller Hub heeft er dit jaar meer moeite mee dan ooit om voldoende auto's bij elkaar te krijgen... :(

 

Heb je je nog niet aangemeld, stuur dan een mailtje naar info@ride4fun.nl.

Heb je vrienden/kennissen/familie met vrije tijd op 10 september én een leuke auto: vraag of ze zich aanmelden!

 

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi prikte dit topic vast
  • 1 maand later...
  • Administrator

Idd heel jammer maar is ff niet anders.

Wij zijn dat weekend weg ivm 50 jarig huwelijk schoonouders.

Mocht het weekend niet doorgaan dan zal ik me alsnog bij Hub melden.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik ben er iig wel bij, zal ook nog eens kijken in mijn vriendenkring of er zijn die mee willen. Het is en blijft een evenement waar ik graag aan mee doe en je maakt er echt heel veel mensen blij mee! Daarnaast is het ook een gezellig dagje uit! Dus voor wie er twijfelt meld je zeker aan!

  • Like 1
Link naar reactie
4 uren geleden, pimgmx zei:

Dan zien we je daar, Gerwin!

 

We gaan 'tzelfde trucje doen als bij de Oranjetoer en verschijnen met 8 wielen aan de startstreep...

We kunnen wellicht weer verzamelen op de bekende plek.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Op 2-8-2016 om 19:45, pimgmx zei:

Waarschijnlijk wel handig... 

Even afwachten hoe groot de forumopkomst wordt?

Is prima, hebben nog wel even de tijd.

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Startplek en route voor 't opstellen zijn ongewijzigd, wél begint het festijn vroeger in verband met een lokale wielerwedstrijd.

Uiterlijk om 9:45 opstellen op de Kerkraadse Markt...

 

Als werk 't toelaat rijden we vrijdagavond al naar Limburg, in het slechtste geval moeten we de wekker op zaterdag een paar uurtjes vroeger zetten!

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Op 4 september 2016 om 18:29, jackie_p zei:

Tankstation / parking  't Anker aan de A2.

Verzamelen  ca 8.45 uur 

Mooi dan ben ik er ook! Tot zaterdag..hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind......

 

  • Like 1
Link naar reactie
Op 4 september 2016 om 18:29, jackie_p zei:

Hallo Pim,

 

Zoals afgelopen jaren stel ik voor.

Tankstation / parking  't Anker aan de A2.

Verzamelen  ca 8.45 uur 

Effe tijd voor sanitaire stop/koffie/ bijkletsen.

vertrek naar Kerkrade 9.00 u.

 

greetzzz

Jac

Jac ik zal er zijn , zie jullie daar , groet René 

Link naar reactie

Verheug me er op!!

Een big-smile van de medepassagier.

Zijn soms de kleine dingen die het rijden van een ZZZ ook nog eens anders aangenaam maken.

Ride4funners treffen het wel met het weer, zonnig en ca 25 graden.

Petje op en genieten.

 

p.s.

5 cars op parking het Anker.

Mooi toch.

 

aangepast door jackie_p
  • Like 1
Link naar reactie
1 uur terug, jackie_p zei:

5 cars op parking het Anker.

Mooi toch.

Zeker!

 

Vandaag chauffeur gespeeld voor het huwelijk van een héél goede vriend,

't Thema van dit weekend is duidelijk anderen-plezier-doen-met-je-auto. :sHa_biggrin:

 

De wekker is al ingesteld op silly o'clock, tot morgen!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.