Ga naar inhoud

Ride 4Fun zaterdag 13 september


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Er kunnen nog steeds auto's inschrijven voor de Ride 4Fun op zaterdag 13 september. Start en Finish I Kirchroa op der maat. Inschrijven via het aanmeld formulier op WWW.Ride4Fun.nl

Plekken als navigator zijn helaas allemaal al besproken. Dat is dan jammer voor sommige onder ons :171:

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

Mocht je van gedachten zijn veranderd, er kunnen nog ongeveer 10 auto's meerijden.

Meld je aan op www.ride4fun.nl en geef een kind een onvergetelijke dag

Link naar reactie
  • 5 weken later...
  • 4 maanden later...
  • Administrator

Vandaag de aanmeldings email gekregen :clapping:

Hebben er weer zin in, genoeg Zzz(z)jes geloof ik deze keer?

Tegen die tijd weer even iets afspreken bij de A2, zelfde plek?

aangepast door Scorpion
Link naar reactie

Ben er ook uiteraard bij, leuk om die luitjes een mooie rit te bezorgen.

Vorige keer verzameld op parkeerplaats "het Anker" nabij Born aan de A2, tussen 9.15 u en 9.30 uur.

Effe bij kletsen in dan gezamenlijk richting Kerkrade.

Hopelijk een lekker zonnetje op het dak, wel open hopelijk.

Jackie_P

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vorige keer verzameld op parkeerplaats "het Anker" nabij Born aan de A2, tussen 9.15 u en 9.30 uur.

Wij gaan voor de hardcore versie dit keer: wekkertjes op 'standje vroeg' en rechtstreeks naar Born.

Vanwege verplichtingen op zondag 'mogen' we ook dezelfde dag weer terug. <_<

@ de andere westerlingen: rijden we in konvooi die doodsaaie A2 af, of gaat ieder zijns weegs?

En tot slot een nog niet gestelde, maar zéér belangrijke vraag: waar gaan we ná de rit eten? (Ruuhuud?) :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

^ ik ben in ieder geval een andere westerling en het hardcore scenario spreekt me wel aan. Dus roep een tijdstip en een plaats en ... Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen ;-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.