Ga naar inhoud

Ride 4Fun zaterdag 13 september


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Nog even een gehaktstaafje-mét voor we onderweg gaan... :)

Kijk ik wist het al, maar met jou kan ik praten! Als ze al uit het vet getrokken zijn krijg jij van mij een naar eigen inzicht af te sauzen lauwe truckersstaaf. Neem ik er zelf twee ;-)

Ik wil 's avonds ook wel een happie doen. Ik verlang wel dat als Pim's belofte van een gehaktknots des ochtendkriekens bij Haarrijn vanwege het tijdstip loos blijkt te zijn dat wij dat des avonds inhalen met een in een willekeurige vorm geperst afvalvleesproduct waar grote klodders romige mayo bijpassen...

Link naar reactie

Ik verlang wel....

Da's aardig wat morele druk op Ruuds schouders... (maar gelukkig kennen hij en ik het een en ander aan horeca rondom het plaats delict)

We kunnen allicht proberen 'm alsdan om te kopen met een ruimhartige sortering aan separatorvleesgeschenken, al dan niet aangeschaft bij een niet nader te noemen Shell-station. :guitar:

Ik vermoed dat dat efficiënter is dan proberen te achterhalen hoe je 'doe mij de roadkill special van de week' in het Kirchroajs uitspreekt!

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, gelet op het nog moeten terugrausen naar het westen - en het daarbij samen met de jongeheer Pim en zijn muze ieder tankstation aandoend voor een lauwe berg restvlees aangemaakt met wat off white vloeibare cholesterol - en de hoeveelheid tijd die dat kost zou vroeg schaften niet gek zijn ...

Link naar reactie
  • Administrator

Nog een paar plaatjes:

15232920035_5e315c2d33_o.jpg

15046150869_71721191b2_o.jpg

15046155879_b37ed193d4_o.jpg

Toen was ik nog vol goede moed in de buurt van mijn auto op de mij toegezegde passagier aan het wachten en wist ik nog niet dat die vervangen was door wethouder ... :kopfkratz:

Nou ja, ik weet weer alles van de lokale politiek en we hebben als forumdelegatie in ieder geval weer erg ons best gedaan: zo'n beetje een derde van het deelnemersveld was Z3 / Z4. :clapping:

Link naar reactie

Een zéér geslaagde rit!!!

Het reed allemaal wat soepeler door dan voorgaande jaren, wat veel ruimte gaf voor sprintjes.

Mijn passagier is behept met een heel kleine woordenschat, maar het woord 'sneller' kwam er prima uit nadat de toerenteller een paar keer de limiter had aangetikt :)

Ook de 'afterparty' mocht er zijn: terras met uitzicht op allerlei jolig blik

10590656_599399386843596_982814328594252

En bij gebrek aan gehaktstaven op de heenrit hebben we dat maar ter plekke met wat bruin fruit goedgemaakt :punk:

10645222_599399306843604_356042100241602

Maurits' inschatting is misschien iets té optimistisch, maar met een deelnemersveld van dik 80 auto's waren de forumleden toch goed voor ongeveer een kwart van de vierwielers. Maar wat let ons om Maurits' enthousiasme volgend jaar werkelijkheid te laten worden?

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.