Ga naar inhoud

Limborit 2015


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Helaas was/is het dit jaar 7 juni of geen rit.

Enne wat betreft die kofferbak verkoop, Sjonnie die tas met autopoetsspullen hoef je niet in de kofferbak te leggen die neem ik zo wel over voor 5 tientjes......moet natuurlijk wel een kofferbak prijsje blijven :171:

Link naar reactie

Dit wordt weer een vertrouwd lang Limbo-weekend voor ons...Gulpen, Maastricht, Valkenburg... met Asperges en Zalm! :clapping::thumbup::cool: Opschieten met die winter..... :nasty::P

  • Like 2
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Startlocatie = Slenaken

Daar hebben ze een geweldig cafe! Ze hebben een beamer met 20 lumen en een non-verbale bardame.

Om over het restaurant in het hotel maar te zwijgen.

Dit vermelde ik al eerder: "We hebben toch maar even in het oudste en slechtste cafe van Nederland de wk wedstrijd Ned.-CR mogen bekijken waar we tijdens de pauzes graag even de frisse lucht opzochten. (45gr. binnen)

Het hotel was een echte niet aanrader met een dove kelner, (ik wil graag 2 bier, "wat zegt u" na 4 x) Louis de Funes als uitbater en een kok die water laat aanbranden. (trouwens, ze hadden een serveerster om door een ringetje te halen, wat een popje)

Vandaag hebben ze daar een dag-hap Marco, ossenhaastpuntjes in een stoofpotje. (let op de t)

Het bed was uit de middeleeuwen met een matras gevuld met stro om over de flinterdunne kussens maar te zwijgen.

Maar doordat we in een geweldig humorvol gezelschap waren hebben we dit als een bezoek aan het cabaret festival mogen aanschouwen"

Dus denk dat we opnieuw boeken.

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.