Ga naar inhoud

Limborit 2015


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Vooruitlopend op de nieuwe evenementenkalender !

Noteer 7 Juni alvast in jullie agenda :punk:

Dit is nog geen inschrijftopic, alleen de bekendmaking vd datum,

verder is er nog geen info :lol: te verkrijgen .

Limborit 2015 - 7 Juni

Het Limboteam

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Bimmerfest is in Venlo en da's weer niet zo ver van Limboland vandaan, dus wellicht een combinatie mogelijk? :rolleyes:

Mij maakt het niet uit, ik heb mijn planning voor dit jaar, op een Italiaans ritje na, nog niet ingevuld, dus wie kiek'n wa tzt.

Link naar reactie
  • Administrator

^Had niet al zo`n hele discussie verwacht over de datum.

Deze datum is gekozen rekening houdende met de planning vd organisatoren,

tevens rekeninghoudende met andere mogelijke forumritten ervoor en erna.

En er is geen rekening gehouden met "niet" forum gerelateerde zaken.

Link naar reactie

Wat een gemuts over dat Bimmerfest. Misschien moeten mensen zich eens afvragen waarom ze ook alweer een Z gekocht hadden. Was dat om er lekker mee te rijden? Of was dat om 'm de hele dag ergens op een grasveldje te zetten? :clown:

vorig jaar leuke dag gehad en gezellige mensen ontmoet.

Ja en bij de Limborit hoef je dat niet te verwachten hè? :sHa_biggrin2:

  • Like 2
Link naar reactie

denk ik dat t bimmerfest wordt, vorig jaar leuke dag gehad en gezellige mensen ontmoet.

:muur: ja, nee, da's logisch. De kans dat een limborit een leuke dag wordt en je er gezellige mensen ontmoet is niet zo groot?!?

Zo maak je vrienden.

  • Like 1
Link naar reactie

Ach ik denk dat er genoeg animo is voor de Limborit.... en als er mensen iets anders willen doen dan is het minder dringen bij de aanmeldingen :lol:

PS. Voor het geval dat het toch dringen wordt, zet mij maar alvast op de lijst voor de limborit 2015 :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Ik had ze liever beide gedaan...vind het een beetje jammer hoe hier weer op gereageerd wordt. Zijn beide zeer leuke evenementen. Wellicht volgend jaar even kijken wanneer deze grootste BMW meeting van de Benelux valt.

We stonden er vorig jaar ook als forumdelegatie, dus om het dan af te doen als niet belangrijk...

aangepast door McShine
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Nou..genoeg hier over dat Bimmerfest.

Vorig jaar hadden ze de datum verplaatst i.v.m. de WK....en aangezien ze dat niet voor de Limborit doen moeten er keuzes gemaakt

worden en daar is ieder vrij in.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.