Ga naar inhoud

Chromen kapje stuurwiel .... pffff


Adept Z3

Aanbevolen berichten

Hai,

Daar ben ek weh...r

Ik dacht .... bestel voor het stuurwiel zo'n mooi 'chromen' kapje met SRS airbag erop.

Goed, vandaag het attribuutje door de bus, wilde ik het zwarte kapje van m'n stuur halen.

Nee dus!

Blijkt dat ik nogal een 'exclusief' stuurwiel heb voor de Z3, namelijk een 'houten'.

En daar bestaat dat 'kapje' eigenlijk helemaal niet, maar vormt één kunststof geheel met de rest van het stuur .....

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Als je toch gaat zoeken hoe je foto's moet plaatsen kijk dan ook even wat de verkoopregels zijn.

Ik begrijp dat je mijn topic hebt aangepast zonder inhoudelijk aan te geven waarom ...... jammer!

Als administrator heb je kennelijk de bevoegdheid om dit te doen, maar toch: het is de toon die de muziek maakt......

Link naar reactie

Als administrator heb je kennelijk de bevoegdheid om dit te doen, maar toch: het is de toon die de muziek maakt......

Als je op de startpagina van het forum staat is doneren/adverteren zo ongeveer het eerste wat je ziet. Je hebt als member ook de plicht jezelf te informeren. Dus je kan wel wijzen, maar wellicht moet dat dan in dit geval ook richting jezelf. Je schreef in een ander topic al dat je hier enkele weken actief was. Dan heb je daar dus ook enkele weken de gelegenheid/tijd voor gehad.

Er zijn zat fora (ook echt grote fora zoals tweakers etc) waar je topic zonder pardoes dichtgaat of verwijderd wordt als het in strijd is met de gestelde regels.

Hier wordt je topic ten minste (in dit geval) nog verplaatst en open gehouden.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.