Ga naar inhoud

Admin meld in...Waarom kan ik geen foto's plaatsen ...?


Adept Z3

Aanbevolen berichten

Hai,

Ik ben nu een paar weken 'lid' van dit forum.

Over deze site een aantal opmerkingen:

  • Invoegen van een foto middels een link biedt beperkte mogelijkheden
  • De standaardtaal is niet onze moerstaal maar Engels;
    dat is 'in de huidige tijd' binnen CMS's (waaronder Joomla) enigszins achterhaald. Het bevordert de toegankelijkheid en het gebruik niet.
  • Verwerken van nieuwe topics of het wijzigen duurt lang, waardoor je de neiging hebt nogmaals op de betreffende knop te klikken;
    een nieuwe topic wordt dan zelfs meerdere malen geplaatst.

Ik heb de tekst gewijzigd omdat ik nogal bot overkwam, edoch de strekking is equal.

aangepast door Adept Z3
Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Toen ik mijn foto's wilde plaatsen heb ik wel de zoekfunctie gebruikt, maar dat mocht niet baten. Toen werd ik trouwens ook niet echt vriendelijk geholpen door een administrator. Daar valt op dit forum nog wel wat winst te behalen.
Het lag uiteindelijk aan het forum dat niet goed overweg kan met Internet Explorer. Daar kwam ik achter dankzij de vriendelijke forum leden.

aangepast door Driver70
Link naar reactie

Ik zit best wel veel tijd op het forum, maar ik heb vrijwel nooit ergens last van.

Ik ben dan vaak ook in de veronderstelling dat het probleem dikwijls tussen de stoel en het toetsenbord zit :hypocritesmiley:

Ook foto's plaatsen gaat op dezelfde manier als de 100 miljoen overige fora op het www: gewoon met (u)bb code dus (16 jaar oude code).

Tip 1: gebruik geen crapsplorer :wink:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Hai,

maar behoor kennelijk nú al tot een verdachte groep.

Dat is natuurlijk gewoon 'luilakkerij' van de webmaster want is vrij eenvoudig te regelen.

Pfff. het zoveelste forum waar ondeskundigheid tot restricties leidt.

Ja met zulke opmerkingen behoor je idd tot de verdachte groep.

Link naar reactie

Ja, het is soms een nogal krakkemikkig forum. Ik begrijp dat men daar niet zoveel aan kan doen, dat het is ingebakken in de software, maar jammer is het wel.

Wat een ontzettende zinloze reactie. Onderbouw het met feiten dan heeft het zo'n opmerking nog enigszins waarde <_<

Link naar reactie

^ De feiten staan hierboven al genoemd: het forum werkt niet goed met IE en sommige teksten zijn in het Engels.

In de oorspronkelijke OP werd beweerd dat zoiets 'luilakkerij van de webmaster' is. Ik heb eerder echter begrepen dat de crew daar weinig tot niets aan kan doen, aangezien het te maken heeft met de (extern betrokken) forumsoftware. Anders hadden jullie het - naar ik aanneem - immers al lang opgelost.

Maar goed, misschien zit ik er helemaal naast. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.