Ga naar inhoud

Evenement: Z3/Z4 QP Meeting


Emi

Aanbevolen berichten

Dat is inderdaad erg jammer Nick (en Maik). Hopelijk een eventuele volgende keer beter. Werk ze. We zullen aan jullie denken :rolleyes: .

aangepast door Emi
Link naar reactie

Raoul dank voor het initiatief en de uitnodiging, maar 30-8 staat er al iets gepland!

Ik wens de QP rijders die wel gaan veel plezier die dag! Groeten, Ruud

Link naar reactie

Dat is erg jammer R1Hans ,

Misschien is het handig als de volgende Z3/Z4 Meeting op zondag wordt georganiseerd. Inmiddels ontstaat het beeld dat Z3/Z4 QP rijders vaak werken op zaterdag en wat minder hebben met de zondagsrust (net als ik).

Link naar reactie

Een Honda Civic meeting op zaterdag werkt niet om dat iedereen dan de schappen in de supermarkt staat bij te vullen, maar dat ligt bij Z3/Z4 rijders wat anders gok ik zo :hypocritesmiley:

Kennelijk veel mensen met een eigen zaak die ook op zaterdag doorwerken?

Mijn aanmelding kan definitief gemaakt worden, zoals het er nu naar uit ziet kan ik er de 30e wel bij zijn.

Link naar reactie

Nog even wat huishoudelijke mededelingen :cool2::

  • Het adres en de website van de locatie waar we bijeenkomen.
  • Voor degenen die willen karten: Dat kan om 15.15u. Je moet er er dan een half uur van tevoren zijn maar dat is natuurlijk sowieso de bedoeling.
  • Om te karten is een geldige legitimatie nodig.

NB. Het is een ieder verboden om aanstaande vrijdag en zaterdag een regendans te doen <_< !

Link naar reactie

Jammer, had in m'n hoofd dat het eind september zou plaatsvinden... Ben de 30ste augustus (nog steeds) op vakantie namelijk. In het Schwarzwald maar jammer genoeg niet met de Z3, want daar passen er maar twee in.. Succes en plezier iig!

Link naar reactie

NB. Het is een ieder verboden om aanstaande vrijdag en zaterdag een regendans te doen <_< !

Maar er komen toch alleen coupés?

Dan maakt dat toch niets uit? :P

Het dak kan toch niet open :hypocritesmiley:

  • Like 1
Link naar reactie

Jammer, had in m'n hoofd dat het eind september zou plaatsvinden... Ben de 30ste augustus (nog steeds) op vakantie namelijk. In het Schwarzwald maar jammer genoeg niet met de Z3, want daar passen er maar twee in.. Succes en plezier iig!

Jammer dat je er niet bij kunt zijn Mitch. Hopelijk een volgende keer.

Prettige vakantie!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.