Ga naar inhoud

Een heleboel M Coupes


Emi

Aanbevolen berichten

Deze bijeenkomst was in 2005 in de buurt van Donington in het Verenigd Koninkrijk. Over het waarom kan ik alleen maar raden: omdat het leuk is om met zoveel soortgenoten bij elkaar te zijn :) .

aangepast door Emi
Link naar reactie

Lijkt mij wel leuk zo'n QP meeting :) .

Op 29 september is in de middag het circuit van Zantvoort nog beschikbaar. Kost wel de hoofdprijs: 7500 euro. En dan komen er ook nog kosten bij om na afloop je opgerookte banden te vervangen.

Het is een stuk goedkoper om ergens in het midden van het land in openbaar gebied af te spreken.

Link naar reactie
  • Administrator

Zou toch super zijn als zoiets ook hier in Nederland wordt georganiseerd..

De vraag stellen is hem beantwoorden natuurlijk. :hypocritesmiley: Als het je echt alleen maar gaat om wat tegen elkaars banden schoppen op een parkeerterrein naast de lokale BP (zoals in de voorbeeldfoto), dan kost de voorbereiding je ook geen enkele moeite. Als je ook nog een ritje wilt doen, een activiteit of ergens iets wilt eten / drinken kost het je iets meer moeite, maar dat heb je zelf in de hand.

Link naar reactie

De eerste Qp meeting was in de Lage Vuursche destijds op een groot dagcamping terrein....daarna nog ff lekkere lunch in het durp zelf gedaan....was redelijk eenvoudig te organiseren. Barst daar van de restaurants en op bijv een Zaterdag is het er ook nog eens relatief rustig.

Ik zou zeggen.... Be my guest en organiseer wat..

Link naar reactie

De eerste Qp meeting was in de Lage Vuursche destijds op een groot dagcamping terrein....daarna nog ff lekkere lunch in het durp zelf gedaan....was redelijk eenvoudig te organiseren. Barst daar van de restaurants en op bijv een Zaterdag is het er ook nog eens relatief rustig.

Ik zou zeggen.... Be my guest en organiseer wat..

Lijkt me inderdaad best te organiseren. Zal er eens mee aan de slag gaan...

Link naar reactie

Ik ga mijn best doen. Raoul doet mee. Pampus waarschijnlijk ook (maar die moet nog even gekietteld worden :clapping: )

aangepast door Ronlittle
FQVWD
Link naar reactie
  • Administrator

^ Ik denk dat je nu je eigen glazen hebt ingegooid. :P Je geeft nu zelf een duidelijk onderscheid tussen de voitures van de doelgroep van eerdere qp meetings en je eigen E89. De zojuist opgestane organisatie rijdt allemaal hetsj bek volgens jouw onderscheid. Die heb je dus nu zogezegd virtueel nogal in hun hetsj bek gescheten ... :gayfight:

Link naar reactie

^ ik voel me sowieso niet fijn tussen al die roadsters en voel me ook niet buitengesloten.. een qp is ook eigenlijk een echte mannenwagen! Hahahaha Oeps.. ik word straks verbannen hierzo en neem alles terug. :) :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.