Ga naar inhoud

QP Meeting


Davids Z3

Aanbevolen berichten

Beste QP-ers,

eindelijk is het dan zo ver. De QP meeting gaat er komen, deze wordt georganiseerd op Dagrecreatiecentrum Drakensteijn bij Lage Vuursche op 9 juni aanstaande. Doel is natuurlijk om zoveel mogelijk QP's bij elkaar te krijgen! Goed om elkaar te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. We zullen de op het forum bekende QP rijders die niet op het topic langskomen ook middels een PM uitnodigen, maar bij deze zijn alle QP rijders uitgenodigd voor (de eerste?) Nederlandse QP meeting.

Schema

Dag ziet er globaal als volgt uit:

- 13.30u verzamelen Drakensteijn

- 15.30u (eventueel) rit maken

- 17.30u terug op Drakensteijn

- 19.00u afsluiting & de laatste foto's

Bovenstaande is onder voorbehoud.

Toelichting:

De QP meeting zal in tailgate style zijn. Dat kan nl. met een QP .Iedereen wordt verzocht om zelf eten & drinken mee te nemen (in die QP past toch meer dan genoeg.. koelbox, tuinstoel, parasol )

Info over de "Lage Vuursche" en hoe er te komen vind je hier:

http://www.lagevuursche.com

Route naar Lage Vuursche :

Vanaf A1 Amersfoort - Amsterdam:

Afrit 10, Soest/Baarn-noord. N221 volgen richting Soest.

Bij kruising met verkeerslichten rechtsaf richting Lage Vuursche.

Daarna borden Lage Vuursche aanhouden.

Vanaf A27 Utrecht - Hilversum:

Afrit 32, Bilthoven/Maartensdijk. N234 volgen richting Soest.

Bij verkeerslichten linksaf richitng Lage Vuursche.

Borden Lage Vuursche blijven volgen.

Hopelijk tot ziens op 9 juni aanstaande op Drakensteijn!

mvg,

MdV/ DavidsZ3/ martinvh

En ja, nieuwsgierige Roadster-vrienden zijn uiteraard welkom.

WIE KOMEN ER :

- Martinvh

- Mdv

- Davids Z3

- Maarten

- Fabian

- Huub

- Wilko (als hij deze nog bezit)

- Epuoc (mischien)

- Hartge Z3 Coupe (mischien)

- Zenner

- M Coupe for life (mischien)

- Z3mroadster

- Esch

- ADOPAT (afhankelijk van het weer)

- Marvin

Link naar reactie
  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vroeg mij of of er in Nederland nou helemaal geen meetings worden georganiseerd voor alleen de QP ??

Ik zag dat dit in Duitsland wel gebeurd maar waarom niet hier , is toch wel is leuk zo lekker zonder die Roadsters :rolleyes:

:m: voor zover ik tot nu toe heb gezien gebeurt er niet veel QP specifiek... maar gezien de lijst met QP rijders hier elders op het forum (een stuk of 70 inmiddels) zou het wel eens geweldig zijn om ze bij elkaar te roepen. Zou er animo zijn een meeting te organiseren?

Link naar reactie
:rolleyes: voor zover ik tot nu toe heb gezien gebeurt er niet veel QP specifiek... maar gezien de lijst met QP rijders hier elders op het forum (een stuk of 70 inmiddels) zou het wel eens geweldig zijn om ze bij elkaar te roepen. Zou er animo zijn een meeting te organiseren?

Wat mij betreft wel...idd wel is leuk om 70 QP's bij elkaar te zien aangezien ik ze onderweg zelden of nooit tegenkom....maar ja dat maakt het dan wel weer extra leuk als je er wel een tegenkomt :m:

Link naar reactie

Moet eerlijk zeggen dat ik zoiets nog nooit heb georganiseerd dus beetje hulp zou dan wel welkom zijn :rolleyes:

Het was namelijk meer een vraag eigelijk maar wil natuurlijk best helpen iets te organiseren :m:

Link naar reactie

Ik vind het een voorstel van nix, een meeting met alleen QP's. We rijden allemaal Z3 en dan moet je geen onderscheid maken, IMHO. Nog even en iemand wil een meeting voor alleen 1.8, 1.9 etc.

Aan de andere kant, een stelletje lelijkerds bij elkaar heeft ook wel wat. :schater:

Link naar reactie
Ik vind het een voorstel van nix, een meeting met alleen QP's. We rijden allemaal Z3 en dan moet je geen onderscheid maken, IMHO. Nog even en iemand wil een meeting voor alleen 1.8, 1.9 etc.

Aan de andere kant, een stelletje lelijkerds bij elkaar heeft ook wel wat. :schater:

Niet over opwinden Rob, ze raken waarschijnlijk gefrustreerd door het mooie weer en zien al die roadsters met de kap naar beneden en het bolletje in de zon, ze moeten hun emoties onderling kwijt :schater::schater:

Link naar reactie
Ik vind het een voorstel van nix, een meeting met alleen QP's. We rijden allemaal Z3 en dan moet je geen onderscheid maken, IMHO. Nog even en iemand wil een meeting voor alleen 1.8, 1.9 etc.

Aan de andere kant, een stelletje lelijkerds bij elkaar heeft ook wel wat. :schater:

ehm, dus de 'onvriendelijkste' van het forum is niet van de partij :schater: jammer want we zouden graag van je kennis en kunde gebruik maken (oh is juist daar die rob-knop voor?) :rolleyes:

maar even serieus: als er animo is om iets te organiseren, waarom zouden we het dan niet doen? :thumbup:

Eerst maar eens de grote lijnen..:

- datum plannen -> zou het hele jaar door kunnen met al die QP's :schater:

- locatie -> doen we centraal

- route -> ervaring genoeg hier op het forum te vinden

- eindpunt (incl hap & drank(-je) -> nou dit moet ons ook lukken

@Davids Z3 & @martinvh: proberen we een QP-meet te organiseren?

Link naar reactie

Lekker laten gaan. Je wil als Roadster rijder toch eigenlijk helemaal niet in verband worden gebracht met zo'n verzameling Pausmobielen? Misschien gaan ze wel een afsplitsing bespreken :rolleyes:

Link naar reactie
ehm, dus de 'onvriendelijkste' van het forum is niet van de partij :schater: jammer want we zouden graag van je kennis en kunde gebruik maken (oh is juist daar die rob-knop voor?) :rolleyes:

maar even serieus: als er animo is om iets te organiseren, waarom zouden we het dan niet doen? :thumbup:

Eerst maar eens de grote lijnen..:

- datum plannen -> zou het hele jaar door kunnen met al die QP's :schater:

- locatie -> doen we centraal

- route -> ervaring genoeg hier op het forum te vinden

- eindpunt (incl hap & drank(-je) -> nou dit moet ons ook lukken

@Davids Z3 & @martinvh: proberen we een QP-meet te organiseren?

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom mensen hier zo moeilijk over doen of is het soms jaloezie op onze mooie QP's :schater: . Eerlijk is eerlijk de QP is in mijn ogen toch echt wel een ander model dan de Roadster dus waarom zou je daar niet is een keer een aparte meeting voor kunnen organiseren...of voelen jullie je dan soms buitengesloten :schater:

En als mensen met een Roadser toch ook willen komen dan maak ik daar geen probleem van hoor..ben per slot van rekening de moeilijkste niet :schater:

Tis net wat Mdv zegt "als er animo voor is waarom dan niet"

@ Mdv Het lijkt mij wel een leuk idee dus wat mij betreft wel ! Leuke plek is mischien wel 'De Lage Vuursche' gelegen net naast Hilversum en vallend onder Baarn (ff google)

Link naar reactie
Leuke plek is mischien wel 'De Lage Vuursche' gelegen net naast Hilversum en vallend onder Baarn (ff google)

De bossen bij Lage Vuursche bieden inderdaad hele mooie foto locaties. je hebt daar een aantal mooie veldjes midden in de bossen. Perfect voor een foto'-shoot.

Link naar reactie
...of voelen jullie je dan soms buitengesloten :schater:

JA !!!

En als mensen met een Roadser toch ook willen komen dan maak ik daar geen probleem van hoor..ben per slot van rekening de moeilijkste niet :schater:

Gelukkig !!! :rolleyes::thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.