Ga naar inhoud

Niet werkende CD-wisselaar / Instructie uitbouwen CD-wisselaar


Goozeman

Aanbevolen berichten

Volgens de bmw monteur is de zekering van mijn cd speler kapot, en hij adviseert de cd speler eruit te halen.

Is er voor wat betreft het uitbouwen ergens op het internet een instructie of filmpje, zodat ik kan zien hoe ik de boel uit elkaar kan halen.

Bvd

Link naar reactie

In de zekeringkast bij het handschoenenvak zit ook een aparte zekering voor de CD magazijn, als je deze eruit haalt en terugplaats kun je misschien de speler aan horen slaan o.id.

Maar als de monteur al het een en ander getest/gemeten heef, kan zijn bewering wel juist zijn natuurlijk.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik weet niet hoe groot de kans is, maar zou eerst zeker willen weten dat je monteur inderdaad de CD wisselaar bedoelt. Doet je head unit met CD speler het nog wel gewoon (en bedoelt hij dus niet de zekering aan de achterkant daarvan)?

Link naar reactie
  • Administrator

Wat jij waarschijnlijk je "radio" noemt. Doet je CD wisselaar (if any) het niet, of doet wat jij waarschijnlijk je radio noemt het niet?

Link naar reactie
  • Administrator

En als dat niet helpt ook de accu eens een half uurtje losmaken. Klinkt een beetje beunhazerig, maar is toch de reset voor veel elektrische functies.

Link naar reactie

Een reset proberen is nooit verkeerd maar als het de zekering is, en deze is er uit geploft is er vaak toch meer aan de hand.

Wat verder ook wel handig is zijn die zekeringen die licht geven als ze kapot zijn, dat is met name makkelijk als je niet handig bent met de multimeter, overigens ook handig als je in het donker een zekering moet controleren.

http://www.mechashop.nl/verlichting/diverse-verlichting/zekeringen/steekzekering-3a-led-si20160

Link naar reactie

Ok

Radio doet, alleen niet alle speakers.

Navigatie doet het

Bij afspelen CD krijg ik de melding NO DISC found, terwijl er wel discs inzitten.

Dat is wel een apart probleem.

Heeft jouw auto waterschade?

Check ook even onder de bekleding van je kofferbak, in de bak waar de accu zit.

Staat daar water in of heeft daar water in gestaan?

Link naar reactie

JAAAAAAAAAA, dat zou best eebs zo kunnen zijn.

Een maand geleden heeft Ruud mijn motortje voor de kap vervangen ivm het bekende probleem.

Nu jij dit meld wellicht heeft het daarmee te maken.

Wat zou nu de beste oplossing zijn ?

Link naar reactie

Multimeter pakken en de kabelboom doormeten van stekker naar stekker?

,wat je ook nog kan proberen is de leeskop van de cd schoon te maken, kleine kans dat daar een foutmelding van kan komen.

Link naar reactie

Ik wil het frontpanel tussen de 2 stoelen loshalen.

Dit om de cd speler eruit te halen.

Ik heb de installationinstructions voor de cd speler gedownload en stuit op een probleem.

Pagina 9 plaatje s65 02 u 24

Er zitten 2 miniscuul kleine schroefjes bevestigd aan het front panel.

Deze heb ik logeschroefd.

Vervolgens heb ik het front panel voorzichtig naar me toegetrokken, zonder resultaat.

Zonder dat ik deze loshaal kan ik niet verder.

Kan iemand mij op weg helpen hoe verder.

Link naar reactie

Als je het paneel bedoelt wat je voorover klapt en waar de telefoon ook in zit, dan kan ik je de tip geven om deze klep op ong. 45 Gr.

eruit te klikken, eerst een kant dan de andere kant. De schroefjes hoeven er niet helemaal uit, zet deze er weer een stukje in voordat je de klep terugplaatst.

aangepast door CorvH
  • Like 1
Link naar reactie

Probeer alle vragen m.b.t dit onderwerp hier te houden , ik heb je vraag in je ander topic beantwoord

mss wil een admin dit even samenvoegen ?

aangepast door CorvH
Link naar reactie
  • Administrator

mss wil een admin dit even samenvoegen ?

Volgaarne, meteen ook de titel maar even aangepast om duidelijk te maken dat het om de CD-wisselaar gaat en niet om de CD-speler.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.