Ga naar inhoud

Akoestisch geluid bij openen en sluiten


Eddo61

Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

UIt de coderingswiki blijkt dat het zonder DWA ook aangezet kan worden.

Blinken beim Öffnen und Schließen aktivieren (in das Grundmodul "GM5" codieren)

QUIT_OPT_ENTSCH
aktiv
QUIT_OPT_SCHAERF
aktiv
DWA
aktiv

Bei Fahrzeugen ohne DWA die nur beim verriegeln blinken muss zusätlich Akustisch Schärfen/Entschschärfen Aktiviert werden !!!

QUIT_AKUST_SCHAERF
aktiv
QUIT_AKUST_ENTSCH
aktiv

Ik heb die van mij aangezet met NCSExpert en OBD2 stekker.

aangepast door CorvH
Link naar reactie
  • Administrator

Maar waarom zou een mens een "bliep bliep geluid" willen horen bij het in- / uitschakelen van het alarm? Komt mij nogal kermisachtig / opel astra aftermarket alarm achtig voor :petje: .

Als de richtingaanwijzers toch al knipperen, zie je toch al of het alarm inschakelt?

Of ben ik nou weer te streng in mijn eigen opvattingen? :hypocritesmiley::sCo_chinscratch:

Link naar reactie

Wat mij betreft hoeft het evenmin, maar als de mogelijkheid bestaat en je kunt er een forumgenoot blij mee maken... :)

Met die verlichting overal dreigt het sowieso al een beetje een kerstboom te worden. Overal waar een lampje aan zou kúnnen gaan, gebeurt dat ook. Plus op nog wat plaatsen waar je helemaal geen lampje nodig hebt (tenzij je heel graag naar je voeten kijkt of zo).

Link naar reactie

maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben ,wat zou t dan saai zijn op de weg :)

ik ben dus juist wel weg van lampjes her er der en een beschaafd geluidje bij t openen en sluiten zou ik ook wel leuk vinden maar als ik het goed begrijp is dat bij de e89 dus niet in te stellen ,is er wel iets los te koop ,zonder dat je een heel alarm koopt?

Link naar reactie

voor elkaar,nu sluiten met akoestisch signaal:

ik ben zelf aan het knutselen gegaan met n oud hoorntje dat hier al jaren lag,het lastigste was het opzoeken van de juiste signaal draad,verder letterlijk n fluitje van een cent.

Link naar reactie
  • Administrator

Ben benieuwd waar je die hebt ingebouwd :blink::lol:

o2dkr.jpg

Mooi dat het gelukt is Eddo

Gauw maar een slotje.....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.