Ga naar inhoud

Reactie topic Tour d' Asperge Editie V


WilS

Aanbevolen berichten

Hans & Gillaine,

Een geweldige rit en een nog veel geweldiger diner weer. Bedankt voor de onuitputtelijke gastvrijheid. Het was weer ècht gezellig :thumbup:

En wat was het warm.... :lol:

Link naar reactie

Hans Gillaine en familie BEDANKT,

Zoals iedere keer weer super geregeld ,het was een geweldige rit zoals jullie deze neer gezet hebben. :clapping:

groeten en xxx van Guus en Veronica.

Link naar reactie

Hans en Gilliane, Joost, Geert, en alle anderen die hebben mee geholpen aan een prachtige mooie dag, ook van deze kant enorm bedankt en laat het volgend jaar gewoon weer gebeuren. :thumbup: :thumbup:

Link naar reactie

Gilliane, Hans en staf cq. ondersteunende troepen,

Hartelijk dank voor de super-rit, de afwisseling en natuurlijk de asperges met "toebehoren".

Het was erg gezellig! :)

Groeten,

Jacqueline en Cock

  • Like 1
Link naar reactie

Hartelijk dank allen voor jullie lovende woorden en schitterende foto's.

We hebben geprobeerd om er een mooie dag van te maken en zijn blij te horen dat dit ook gelukt is.

Maar dat het een schitterende dag is geworden is mede door jullie allen.

Zonder jullie positieve, enthousiaste en gezellige deelname zou dat echt niet zijn gelukt.

Het gezamenlijke kuisen van het terras bij de lunch (hier heb ik een leuke foto van gezien; Carla??)
Maureen van Carpe Diem had het zo gezellig voor elkaar maar de dondergoden moesten ff roet (water dus) in het eten gooien.

Geen gemopper over de bijna chaos die ik veroorzaakte omdat ik zo druk met Joost aan het klessen was dat ik een afslag voorbij reed.

Met dank aan Rob; je hebt een echte chaos voorkomen (waarom krijg je altijd opmerkingen dat het bij jou altijd chaos is) <_<

De gezamenlijke inzet toen wij naar binnen moesten vluchten om het aspergediner droog voort te kunnen ZZZ/ZZZZ

Het geduld voor het oponthoud in de keuken doordat met een donderslag de stroom uitviel en alle keukenapparatuur ontregeld werd.

Hopelijk heeft Marian geen trauma aan dit gebeuren overgehouden. :blush:

Kortom, de saamhorigheid was bijzonder en wij kijken zelf terug op een heerlijke dag waar we enorm van ebben genoten.

De laatste Tour D' Asperge???

Volgend jaar, maar dan een rit, of samengestelde rit, uit vorige edities.

We willen nog eventueel een kort ritje op de rails zetten voor 29 juni.

Informatie vind je hier

Er kleeft een nadeel aan; als jullie hier zijn geweest vindt je ons diner niets meer :P

THANKS ALLEN!!! :clapping: :clapping: :clapping:

Link naar reactie

Late, late reactie... De dag na de tour gelijk in het vliegtuig gesprongen. Maar bij deze alsnog;

Gilliane en Hans enorm bedankt! Ik heb erg genoten van mijn eerste Zzzz tour. Fraaie route, goede timing met stops en fantastische afsluiting bij jullie met mede Z-genoten.

Remco

IMG_5965.jpgIMG_5987.jpgIMG_5979.jpgIMG_5970.jpgIMG_5971.JPGIMG_5972.jpgIMG_5967.jpg

Link naar reactie

Een la(ats)te reactie -met telecom problemen als excuus- : Gillaine en Hans, hij was weer verrukkulluk ! Een hele mooie rit met gezellige tussenstops, lekkere tussendoortjes en lunch en een niet te overtreffen diner ! :clapping:

We hebben er -weer- van genoten, geholpen door het mooie weer, een verfrissend buitje en leuk gezelschap.

Dank aan de gehele organisatie, met bewondering voor jullie inzet . :thumbup:

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.