Ga naar inhoud

Waar terecht voor diff's


Aanbevolen berichten

En dan zoek je?

Merken waaruit je kan kiezen die een e85 geschikte lsd hebben?

Nederlandse of belgische distributeurs?

Het is wel een behoorlijk raadspelletje zo :rolleyes:

Erg spraakzaam ben je niet <_<

Op persoonlijke noot vind ik dat je zelf wel wat meer moeite mag doen als je ook inspanning van ons verwacht.

Heb je zelf al gezocht? Heb je een budget? Ik noem maar wat.

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Haha, je staat meer te popelen als ikzelf, rustig rustig :lol:

Enja het is idd wat gemakkelijker als je direct 2 of 3 adresjes krijgt, dan dat ik zelf moet lopen zoeken.

Hiervoor is er nu juist een forum, om vragen te stellen of hulp aan te bieden.

Heb ondertussen al wat info bijeen, maar hardeman had ik zelf niet meer aan gedacht.

Supper tip

thanks cabrioot

greetz

Jori

aangepast door Brokkepiloot be
Link naar reactie

Ja ik kan zat leveranciers en merken gaan noemen. Een stuk of 8 merken denk ik. Ook nog afhankelijk als je gaat wisselen met ratio's.

Drexler is alleen geschikt als je er meer dan 3 mille voor over hebt. Er zijn ook opties die bijna 6x zo goedkoop zijn.

Maar ja, die vragen worden allemaal niet gesteld, dus kan ik die hulp ook niet bieden.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik kan er ook nog niet echt op antwoorden, ik ben overal nog maar wat aan het vissen.

Want info opdoen.

Als rijervaring heb ik altijd 100% sper gereden, altijd men diff's gelast.

Maar een gelaste diff op een z4 zou pure verkrachting zijn.

Mensen zoude maar vreemd omkijken als ik me moet parkeren aan de supper markt en denken dat er iets stuk is :-)

Het diff dat er trouwens nu op zit is totaal versleten en aangezien ik graag een goede sper heb zou ik een revisie niet als optie beschouwen.

Wat ik misschen dan als extra info kan geven.

Merk: Geen ervaring, iets degelijk dat na anderhalf jaar al niet begint sterk door te slippen.

zaak: europa/us maakt niet uit

ratio: ?? Wat minder top kan geen kwaad, liever wat meer trekkracht. Rijd veel leuker.

prijs: Veel hoger als 3000 ga ik niet beginne zoeken, ... denk ik :-)

Link naar reactie

Ik zou inderdaad even informeren bij Hardeman, ik heb de diff. van mijn 318 defect (lager) :muur: is een productie fout die niet door BMW wordt erkend, maar hij wordt gereviseerd door Hardeman

Hardeman Motorsport
Oude Rijksweg 116
4458 AL 's-Heer Arendskerke
Link naar reactie

Och ja, kan soms gebeuren :muur: , maar heb een goede deal gemaakt met de garage waar ik hem heb gekocht (zonder garantie) de zo genaamde 50/50 deal.

Hij wordt dus gereviseerd door Hardeman en krijg daar dan 2 jaar garantie op, alles binnenin aan lagers en keringen enz. wordt vernieuwd en dan voorzien van speciale olie, of zoiets, in ieder geval moet hij dan weer als nieuw zijn. :clapping:

En dat kost mij dan €300,-

Link naar reactie

Afgelopen vrijdag de 318 weer opgehaald, de diff is weer als nieuw en dat alles binnen een week geregeld.

Ik kan niet anders zeggen dan dat het een bere goede service van zowel Hardeman Motorsport als ook Dealerauto's in Emmen (Garage waar de 318 is gekocht), ik werd de gehele week netjes via de mail op de hoogte gehouden van het verloop. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.