Ga naar inhoud

Er zijn 63 Z3 M Coupe voertuigen in NL


Emi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik sta erbij, maar volgens Ad K zijn er minder in Nederland, namelijk een kleine 50, staan in jouw lijstje ook een aantal roadsters bij. Er zijn er origineel in Nederland 50 afgeleverd, er zijn een aantal geëxporteerd en een aantal geïmporteerd.....

Wel een leuke lijst en mijn dagwaarde is nu 4500 euri, denk het niet !!!

Link naar reactie

en mijn dagwaarde is nu 4500 euri, denk het niet !!!

Ik zou maar eens kijken wat je verzekering denkt...

Da's een stuk belangrijker :wink:

Link naar reactie

Leuk zo'n lijstje, hoe kom je eraan? Heeft iemand ervaringen met youngtimer verzekeringen voor 3mq?

Wat zou een redelijke taxatiewaarde zijn voor een 3mq in showroomconditie?

Veel vragen maar er zit genoeg kennis op dit forum, vast dank voor jullie info.

(Zou een mooi plaatje zijn om ze allemaal bij elkaar te zien.)

Link naar reactie

Hoewel een leuke lijst, heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Dat komt omdat een tijdje geleden hier op het forum was geconstateerd dat de omschrijving van het voertuig in de RDW database nogal varieert. Zoek er even op; je zult het vast een interessant topic vinden.

Link naar reactie

Dat komt omdat een tijdje geleden hier op het forum was geconstateerd dat de omschrijving van het voertuig in de RDW database nogal varieert.

Ik heb begin 2013 die exercitie samen met 'howto-Ad' uitgevoerd. De naamgeving ('handelsbenaming') van modellen bij RDW is [kuch] niet [hoest] helemaal [reutel] consistent; een nette manier om te zeggen dat het één grote :muur: <_< :rant: bende is.

Ik heb op basis van meerdere tientallen type-omschrijvingen de RDW-database leeggetrokken, en daarna hebben Ad en ik de data 'met de hand' schoongemaakt en genormaliseerd. Ad is toen nog een stuk verder gegaan (zie het topic) en heeft wat analyses op de data losgelaten.

Als ik mijn bestandje van toen moet geloven (intussen 14 maanden oud, de actuele stand kan afwijken) waren er 91 M Coupé's geregistreerd, waarvan een handjevol (verlopen APK, niet verzekerd) geschorst.

Link naar reactie

Ik zou maar eens kijken wat je verzekering denkt...

Da's een stuk belangrijker :wink:

Geen zorgen, hij is verzekerd voor 20.000 op basis van taxatie rapport van 4 jaar geleden via de Knac youngtimer verzekering.

Link naar reactie

Ik heb begin 2013 die exercitie samen met 'howto-Ad' uitgevoerd. De naamgeving ('handelsbenaming') van modellen bij RDW is [kuch] niet [hoest] helemaal [reutel] consistent; een nette manier om te zeggen dat het één grote :muur: <_< :rant: bende is.

Ik heb op basis van meerdere tientallen type-omschrijvingen de RDW-database leeggetrokken, en daarna hebben Ad en ik de data 'met de hand' schoongemaakt en genormaliseerd. Ad is toen nog een stuk verder gegaan (zie het topic) en heeft wat analyses op de data losgelaten.

Als ik mijn bestandje van toen moet geloven (intussen 14 maanden oud, de actuele stand kan afwijken) waren er 91 M Coupé's geregistreerd, waarvan een handjevol (verlopen APK, niet verzekerd) geschorst.

En hoeveel Z3M cabrio`s zouden er nog rond moeten rijden?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.