Ga naar inhoud

Reactie topic paasrit 2014


sandere39

Aanbevolen berichten

R&R, hij was weer geweldig ! :clapping:

Leuke rit, mooie lokaties, lekker eten, gezellige mensen en ook nog eens prachtig weer ! :thumbup: Jammer dat er zo weinig chaos was :hypocritesmiley: , dat kan volgende keer beter. :sFun_whistle:

Nogmaals bedankt voor een prachtige dag !

Link naar reactie

Arjan en ik hebben ook genoten, toen mijn vrouw de foto's zag baalde ze nog meer dat ze niet mee was. Dank voor het organiseren!

Helaas alleen het tweede gedeelte van het ochtendprogramma moeten missen omdat we de groep kwijt waren (samen met Roodkapje en Judith), maar misschien ga ik dat nog eens narijden MET de navigatie bestanden :blush:

aangepast door Delta737
Link naar reactie

Allen van de organisatie, Dank voor weer een geweldige rit, super lunch lokatie, lekker sfeertje, kortom helemaal goed, zal vanavond de foto's posten. @ Rob en Richelle hebben jullie voor mij de contact gegevens van de weergoden, zal ik ook een poging doen zelfde weer te regelen voor de Hemelserit, want dat was perfect georganiseerd door jullie.

Link naar reactie

Een beetje late reactie van ons, maarja druk drukdruk.

Rob & Richelle nogmaals bedankt voor de geweldige organisatie.

Ook het gevonden paasei met de polaroid zonnebril was een leuke verrassing.

Groetjes,

Tom&Anja

Link naar reactie
  • Administrator

Iedereen bedankt voor hun deelname en leuke comments!

Doch 1 kleine opmerking, wellicht ook handig voor toekomstige ritten (van anderen): als mensen menen eerder naar een eindbestemming te moeten rijden, is het praktisch om dit even te melden aan de organisatie, zodat er a. niet onnodig wordt gewacht en b. de horecagelegenheid kan worden ingelicht dat er mensen eerder aankomen zodat zij niet voor evt. verrassingen komen te staan. Just my 2 cents... :)

Mbt de uitnodiging die iedereen in de goodiebag heeft ontvangen: deze is geldig voor 2 personen.

Link naar reactie
  • Administrator

841197.gif

Genoteerd:

- volgende keer bellen door achterblijvers;

- volgende keer een betere routebeschrijving.

Verder organiseert ieder een rit op zijn eigen manier en is wel / niet wachten, de lengte, etc., etc. ook ieders eigen keus. Soit. Dan nog: vanachter een toetsenbord elkaar gaan bequoten en verbeteren levert niks op. Spaar dat even op tot dat je iemand de volgende keer spreekt of zeg het meteen na afloop van de rit en drink er dan nog één op ... :kisstogether:

Link naar reactie

Bovenstaand de beste opmerking van de dag! :clapping:

Dank wederom voor uw wijsheid..

Tomtom wijsheid: indien gij niet alleen exact dezelfde tomtom versie en kaartversie hebt, zult u nooit alleen dezelfde route rijden. Zal dus per definitie nooit gelijk zijn en daardoor ook niet kwalijk te nemen....Rob heeft zijn best gedaan en daarvoor uiteraard hulde! :party:

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.