Ga naar inhoud

Inschrijvings topic Limborit VI - 6 Juli 2014


Scorpion

Aanbevolen berichten

Ralf, rij jezelf of stap je bij je pa in ?

Bij pa, ben sinds mei '12 zzz-loos....

Niet minder leuk hoor, met een 1.2tsi als daily kun je een zespitter pas echt te waarderen !

Link naar reactie

Wij zitten weer een lang weekend in B & B Reijmerhofke (www.reijmerhofke.nl) te Reijmerstok, slechts op een paar kilometer verwijderd van Slenaken.

Inmiddels een vast stekje geworden en zeker een aanrader voor mensen die eventueel nog een slaapplekje zoeken. :)

Link naar reactie
  • Administrator

Er staat vast wel weer ergens een Pipowagen waar deze keer een ander in mag slapen :clown:

Link naar reactie
  • Administrator

ik hoop dat hij mij 6 juli kan bijhouden

Hij houd jou nog bij met de Panda van de hond :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Zo gisteren de route geheel gereden, lunch en diner besproken (en geproefd :hypocritesmiley: ) een heerlijke rit van 300km :blink: maar door meerdere lange (heerlijke stuurmanswegen) stukken waar heerlijk doorgereden kan worden zal je na de rit niet merken dat je 300km hebt gereden (uiteraard ook een stuk snelweg waar advies snelheid 130km/h is :punk: ).

Wat we nog wel ff willen vermelden over het diner is dat deze van exclusief niveau is, mocht je nog twijfelen..........

Link naar reactie
  • Administrator

een heerlijke rit van 300km :blink: mocht je nog twijfelen..........

Ik twijfel niet: des te langer, des te beter! :thumbup:

Hoe vroeg vertrekken we, 8u? :171:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik twijfel niet: des te langer, des te beter! :thumbup:

Hoe vroeg vertrekken we, 8u? :171:

Twijfel ging over dineren.

Vertrekken...,jij om 6:00uur

Link naar reactie
  • Administrator

Snelle groep graag.

Bij Ruudkapje en achter Guido graag want "I love the smell of kerosine in the morning"

<_< heb je een k@ts zakje voor Anja bij.....oh en vergeet de TomTom niet want ik denk dat je ze na 15min al kwijt bent

Link naar reactie
  • Administrator

<_< heb je een k@ts zakje voor Anja bij...

Er vindt momenteel menig discussie plaats in huize Driez over de groepsindeling :lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.