Ga naar inhoud

Inschrijvings topic Limborit VI - 6 Juli 2014


Scorpion

Aanbevolen berichten

Met pijn in het hart meld ik ons hierbij af. We moeten door omstandigheden onze zomervakantie vervroegen en daar valt de Limborit nu middenin.

Erg jammer, maar dat geeft weer een plek voor iemand anders!

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie

Ben je zo boos geworden over dat haas gedoe :party:

Jammer maar hel(h)aas

Ja, het is je gelukt. Wij Hazen hebben ook gevoel hoor. Ik ben geen Angora konijn dat je zomaar kunt plukken! :rant:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Idd :muur: zullen we maar eens aan de route beginnen.

Trouwens roept u maar...Wie wil er Gruppe Fahrer zijn

Link naar reactie
  • Administrator

Me, maar dat wist je al. Mag ik ook al een lijst inleveren wie ik liever NIET in mijn groep heb :P

Link naar reactie

Wij melden ons definitief af. We vinden het toch een beetje raar idee om met onze Porsche mee te rijden in 50 Ztjes. Uiteraard veel plezier toegewenst maar dat zal vast goed komen :)

Link naar reactie

^Zou mij ook schamen ...om tussen 50 van die Dinky toys te rijden :lol: ... jammer Peter..had leuk geweest als jullie erbij waren.

Zet ons overigens maar in een normaal groepje...niet te snel maar ook zeker niet te langzaam...

aangepast door Davids Z3
Link naar reactie
  • Administrator

Zo de groepslijders (en een aantal al ingedeeld) een korte omschrijving toegedeeld, mocht zich nog iemand geroepen voelen voor een groepje te leiden/lijden :hypocritesmiley: dan kan dat nog.

Op dit moment gemiddeld 7 auto's in een groep.

Link naar reactie
  • Administrator

Wij melden ons definitief af. We vinden het toch een beetje raar idee om met onze Porsche mee te rijden in 50 Ztjes. Uiteraard veel plezier toegewenst maar dat zal vast goed komen :)

Wat een mailtje niet kan doen :thumbup: welkom back

Link naar reactie

Mijn ervaring is dat maximaal 5 auto's per groepje een goede vlotte rit mogelijk maakt.

  • Like 1
Link naar reactie

Nu nog zorgen dat ik met Jackie mee kan ;-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.