Ga naar inhoud

Hardtop Z4 Silbergrau of zwart


Aanbevolen berichten

Beste forummers,

Als iemand een Hardtop voor mijn Z4 weet of tegen komt in de kleur Silbergrau of zwart, ik heb interesse als hij er picobello uitziet :)

Klopt het dat de prijs voor een goed exemplaar max 900 is?

Grt, Jelmer

aangepast door Ruud_19
Dennis aangepast in de prijs
Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Nee, dat is helaas zeker niet de maximumprijs voor een goed exemplaar.

Jij zoekt de populairste kleuren en die zijn ook het duurst. Handelaren vragen daar met een gerust hart nog Eur 1400,- of meer voor (kijk bijvoorbeeld maar eens op de website van CabrioCare in Naarden).

Ik denk dat je - tenzij je een toevalstreffer hebt - het beste uit bent door bij BMW Munchen een nieuwe hardtop te kopen in een minder courante kleur, die zelf te halen en die zelf te laten spuiten. Dan ben je voor Eur 599,- + spuiten klaar; zie Ebay.de. Heb je meteen een leuk uitje ;-)

Link naar reactie

Heb ik 2 jaar geleden ook gedaan.

BMW levert niet naar Nederland. Ik heb hem toe op laten sturen naar een nederlands courierservice bedrijfje bij de grens (ergens in Tukkerland) met een loods vlak over de grens in Duitsland.

Hij heeft hem toen bij mij afgeleverd. Spuiten kost ca. 300-400 Euro. (Wel of geen BTW bij kleine spuiterij :lol: )

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.