Ga naar inhoud

Dashcam camera of buiten camera. Hoe te bevestigen? etc.


Aanbevolen berichten

Over de vragen in de titel heb ik geen mening, maar vanmiddag een "JA600, Accident CAM Vehicle Recorder" (Dashcam) gekocht bij Radio Correct voor 79 Euro.

Ze hadden er al een voor 49 euro, maar ik hoop voor de meerprijs op een betere lens/resolutie. (Er komt nog ca. 5 - 20 Euro bij voor een opslag kaartje)

Op de voorruit geplakt (naast de spiegel) en ben zeer tevreden over de kwaliteit.

Nadeel van een binnen camera is, dat er soms spiegelingen in de voorruit waarneembaar zijn. Voordeel is dat hij gemakkelijk te (de)monteren is. (inschuiven).

(Je kunt hem ook laten zitten, maar dat zal wel crimineeltjes op een idee brengen)

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Wil je mijn mening?

Ik zou 'm niet buitenop plakken zonder extra zekering.

Tijdens de europatour zijn er 2 camera's afgeduveld. Een el cheapo chinees ding, maar ook een gopro. (volgens mij is het dus altijd een kwestie van tijd voordat de zuignap loslaat. De turbulentie van de wind wint het uiteindelijk toch...)

Of bedoel je dat niet? En wil je weten waar je 'm het beste aan de binnenkant op de voorruit kan plakken?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Mijne is buiten blijven zitten. Feit dat de gopro van dimitri losliet was of montage op een te rond vlak of op een natte ondergrond.

Link naar reactie

Ja of vuile ondergrond wat dan ook. Maar je loopt een risico.

Jij hebt 'm denk ik niet de hele dag op een carosserieonderdeel laten zitten maar op de ruit? Misschien maakt dat ook nog uit.

Ik vond het in ieder geval heel frappant dat eerst de mijne van een spatbord losliet en diezelfde dag geloof ik die van Dimitri ook. (toen waren ook alle grappen gelijk gestopt :lol:).

Het verraderlijke is dat je denkt dat ze prima vast zitten (zo voelt het ook), en pas na een uurtje of 2 oid laten ze los.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Die titel dekt alleen maar de lading dat er nu een topic over die dingen is.

Zelf wil ik geen buiten camera , daar kun je niet mee in de stad rondrijden, moet je eraf halen op een parkeer terrein etc.

Het leuke is ook dat, als je hem omdraait, ik nu ook mn bijrijdsters kan filmen als ik accelereer

http://www.youtube.com/watch?v=uxhpdk0svjU

Link naar reactie

Nou dat zal spectaculaire beelden geven... <_<

Azam die de hele tijd aangeeft dattie andere afslagen had moet nemen... :lol:

Ik wacht al op het volgende topic van Henk waar hij een jong rondborstig meisje kan vinden die met hem een ritje wil maken....... :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.