Ga naar inhoud

Kentekenplaatcontest, wie plaatst het gekste nummerbord


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

Zag dit weekend een grappig nummerbord, en ik dacht wellicht leuk om allemaal rare nummerborden (wel zelf de foto maken en niet van internet plukken) te plaatsen?

Bij deze mijn eerste inzending..ondanks dat het een Duits kenteken is stond hij gewoon bij ons om de hoek geprakt..gepart...gekeer....aan de stoeprand.

nummerbord_zpsca487808.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Prijs: eeuwige roem en de lachers van dit forum op je hand

Reglement: alleen zelf geschoten foto`s uploaden (en nee dat kunnen we bijna niet checken dus we vertrouwen op jullie betrouwbaarheid)

De winnaar wordt bepaald over een jaar of 10 a 20 denk ik ongeveer zeker te weten misschien...of zo..

Bedoelde tevens garagist...ik ga regelmatig voor koffie alleen al naar de garagist. Sterker nog, makker is restaurateur, kom ik met regelmaat maar de Z is nog niet aan restauratie toe :-)

En nu...PICS only!

Link naar reactie
  • Administrator

... lachen!

Vind jij (programma's van) Hans Kraay jr. ook grappig en kijk je graag naar oude opnames van Wie ben ik? met Ron Brandsteder en André van Duin?

Link naar reactie
  • Administrator

^ Daar zijn natuurlijk tal van toepasselijke gezegdes over in diverse talen. Ze komen allemaal ongeveer hier op neer:

Afbeelding%20bij%20blog%201.jpg

chophead.gif

Link naar reactie

"Wie niet waagt, blijf maagd!"

Mooi is dat als mensen waarvan je verwacht dat ze blindelings happen, dit ook doen!

Ik heb nu al weer schik van de volgende reactie, net na etenstijd en toch al weer honger hahaha

Voor de oplettende forumganger, ik zo sprak hij, heb geen kwaad in den zinne!

(Dus "men" kan mij nu, noch in het verleden en de toekomst enige kwade zin toedichten of van dergelijken en aanverwanten enig schuld toekennen)

Let wel, relustaten in het verleden (hoe kwaadzinnig ook) bieden geen garantie voor liefdadigheidswerk voor den toekomst.

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Voor de oplettende forumganger, ik zo sprak hij, heb geen kwaad in den zinne!

Wat wil je dan met je geprovoceer bereiken?

Ik zie namelijk maar 1 die lacht....

Link naar reactie

nee maar ik vind het trollen van forum beulen wel een hele sport! :punk:

Ik kan je melden dat je die gevechten altijd verliest. Nou heb ik zelf ook behoorlijk wat non topics geplaatst maar dit gaat zelfs mij te ver. Als je een leuk nummerbord hebt gespot plaats het maar in "wat is je opgevallen vandaag" of foto's en links. Deze gaat op slot.

:topicclosed:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.