Ga naar inhoud

Reactietopic: Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Dat zie ik ook niet zo 1,2,3 :schater: .

En om er een schepje bovenop te doen: als een admin jouw bericht bewerkt en de bewerkt door regel uitzet, verdwijnt evengoed de vermelding dat jij je bericht eerder hebt bewerkt, omdat dat immers niet meer de meest recente bewerking is. Kijk nu nog maar eens in je bericht; net (wel) door mij bewerkt ...

Link naar reactie

Nou mensen zo moeilijk is het toch niet om even de foto's of een selectie daarvan te uploaden op de FTP server van Rob?

Tekst en uitleg was niet moeilijk dus dat moet iedereen toch lukken.

Alleen Roger (Scorpion) heeft de moeite tot nu toe genomen en ikzelf natuurlijk :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Het was weer super georganiseerd R&R :clapping: THANKS!!!

Ja het is laat, maar daarom niet minder gemeend; Hans heeft genoten van de reis, de organisatie en het gezelschap.

Het was natuurlijk wel ff wennen dat hij het zonder roomy moest stellen dit jaar :hypocritesmiley:

Maar H & E gunden het C ook wel :mellow:

Ik ben op gezette tijden op de hoogte gehouden en heb diverse foto's ontvangen; m.n. van Christel (waarvoor dank) >> de eerste vrije dag stonden ze al weer samen onder de douche :sFun_whistle:

Als 2015 idd naar Toscane gaat en er minder tot geen passen worden gereden ben ik zeker van de partij.

GreetingZZZ/ZZZ Hans & Gillaine

Link naar reactie

Als 2015 idd naar Toscane gaat en er minder tot geen passen worden gereden ben ik zeker van de partij.

Jullie zijn bij deze al genoteerd voor de nazomerrit 2014.

Ook 2e week september.

4 nachten in 4 sterrenhotel in Freiburg (Zwarte woud), vandaar uit scheuren door de bergen en dagtripjes naar o.a de Vogezen (Colmar, Route du ballons etc).

Link naar reactie
  • Administrator

Als 2015 idd naar Toscane gaat en er minder tot geen passen worden gereden ben ik zeker van de partij.

We doen alleen de Stelvio & Gavia en rijden dan door naar Toscane :sFun_whistle:

That's the spirit Gillaine! Wij vonden het, en ik denk dat ik met een gerust hart namens iedereen kan spreken, super dat Hans erbij was! Wees gerust, hij is niets tekort gekomen (alleen weet Christel daar niets van :lipssealed:) :schater:.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.