Ga naar inhoud

Welk onderdeel is dit?


Gast gsusivo

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb het vermoeden dat ik een onderdeel mis op de plek waar de hardtopvoorbereiding normaliter gemonteerd dient te worden.

Ik heb geen hardtop en ben ook niet van plan deze aan te schaffen. Ik heb echter wel het vermoeden dat hier iets van een beschermkapje overheen moet.

Wie weet welk(e) onderdeel/onderdelen ik moet bestellen om het origineel te krijgen?

null_zps2ac36b6f.jpg

  • Like 1
Link naar reactie

^ Na deze subtiele analyse van Arno zou je m bijna naar de sloop rijden :lachen:

Er zit bij mij inderdaad een kapje overheen Ivo, maar ik heb wel een HT

en dat is nummer 25 en als dop 35.

maar ik weet dus niet of het kapje past als je geen HT voorbereiding hebt

aangepast door coot
Link naar reactie

Hoi ,

Bij mij zit er een rubber kap overheen.

Het is volgens kennissen inderdaad voorbereiding hardtop, bij mij vond ik zelfs de achterruit verwarmings bedrading liggen.

Tweede onderdeel dat jij mist en ik ook, is in een eerder bericht met foto en al geplaatst bovenste rubber rand uiteinde hoort een kapje overheen te zitten.

groeten Guus

Link naar reactie

Ivo,

ik heb tss de regen door even gekeken en enkele foto's gemaakt, er zitten idd rubbers over en dan ook nog eens aan beide kanten

een verschillende, ik weet ook niet of dit zo hoort, hoop dat je hier wat verder mee kan.

stuurkant

c9ld.jpg

passagierskant

zk85.jpg

gr

Link naar reactie

^ nee, niets losgemaakt, heb er ook geen idee van hoe dat kapje juist moet zitten

ik heb snel de kap opengedaan, enkele foto's gemaakt en snel weer dicht, daar het constant regent

ga dat nadien nog wel eens bekijken

gr

Link naar reactie

Eddy, ik vermoed dat jij de juiste onderdelen hebt. Deze moet ik dus nog aanschaffen zodra ik de beschikking heb over de artikelnummers.

Het kapje bestuurderszijde is vermoedelijk door Memelink niet goed teruggeplaatst toen je nieuwe dak geplaatst werd. Ik zal er binnenkort even heen kijken :)

Wie weet het artikelnummer? Ik kan het nergens vinden in ETK?

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Volgens mij heb je de onderstaande onderdelen nodig (staan trouiwens ook in ETK):

sluitdeksel links 5421 8411333

sluitdeksel rechts 5421 8411334

Mijn wat verouderde prijzen in ETK geven aan dat deze onderdelen € 2,79 (ecl. BTW ???) per stuk kosten.

Succes.

Link naar reactie

Hoi!

Dank voor je input. Dat is vermoedelijk niet het goede nummer daar dit slechts een plastic afsluitkapje van de hardtopbevestigingsset is. Dit is nummer 35 op de tekening, en dat is niet het rubberen kapje wat het gehele gat bedekt.

Link naar reactie

Bovenstaande is het afdekkapje van je hardtopbevestiging.

Dit onderdeel is het niet.

Eddy (RSCL) heeft geen hardtop en deze heeft de kapjes waar ik naar op zoek ben.

Dus mocht iemand mij de juiste artikelnummers kunnen verzorgen dan zou ik deze heel erg dankbaar zijn.

Link naar reactie

Ik denk dat de kapjes hetzelfde zijn, behalve dat bij de hardtop kapjes er een plug in zit.

MTQyNjkxX3A=.png

Dus nummertje 35 is de plug en nummertje 25 is het kapje.

Zo lees ik het.

Als het kapje zonder plug niet in de ETK staat, dan kan je het waarschijnlijk ook niet bestellen :)

En anders ff bij de dealer vragen?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Hallo,

ik denk het verlossende antwoord te hebben.

Bij de mensen die een hardtop (voorbereiding) hebben is het inderdaad nummer 35 met als afsluitkapje nummer 25.

Dit staat ook expliciet vermeld bij de hardtop.

Voor de mensen die géén hardtop (voorbereiding) hebben is het een ander artikel.

Dit zijn nummer 11 en 12 op onderstaande tekening.

Mjk5ODNfcA==.png

11 AFDEKKING LAGERBOK LINKS 1 51718400701 $110.10

11 AFDEKKING LAGERBOK RECHTS 1 51718400702 $110.10

Voor voertuigen met
Kap elektr./mechan. semiautom.
S398A=Ja

11 AFDEKKING LAGERBOK LINKS 1 51718407205 $110.10

En deze kapjes zijn schrikbarend duur... :muur:

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.