Ga naar inhoud

Reactietopic South Isles Tour 11 augustus 2013


Maurits

Aanbevolen berichten

Wij zijn nu net pas thuis. Vond het erg gezellig vandaag, ik hoop dat iedereen aanwezig er ook zo over denkt!

Ondanks het regenbuitje heeft het weer zeker in de middag goed mee gewerkt.

Ik wil graag nogmaals Waxworld.nl bedanken voor hun gastvrijheid en de goede lunch! Hoop dat nu meer mensen hun weg naar jullie weten te vinden voor alle poets en cleaning vragen en benodigdheden.

Tot de volgende keer allemaal!

Link naar reactie

Zo, wat een leuke rit! Bij tijd en wijlen lekker rijderstempo, een boottocht van 3 minuten en een verbazend goed diner (flinke biefstuk van de haas waar niet bezuinigd op was en goed klaargemaakt). Top geregeld Jordy, ik kan niet anders zeggen.

En het is wederom leuk om nieuwe mensen te leren kennen; nu weet ik wie het donderkonijn is :thumbup:

Oh ja, deze smile mag voortaan wel :edwin: heten: :Ghelyon:

Link naar reactie

Jordy bedankt voor de perfect geregelde rit. Leuke afwisselende omgeving, goed tempo en tot in de puntjes verzorgt inclusief zakjes geld voor de pont.

En inderdaad zoals Jeroen aangeeft de schoonmaakspullen meegeleverd voor de troep die op de auto is achtergebleven.

:thumbup:

Link naar reactie

Jordi, het was geweldig! Bedankt voor alles. Zelden zo vaak op een dag dak open, dicht, open, dicht, open gehad. Het was leuk met zo'n beperkte groep, dan kun je goed bij elkaar blijven. Hierbij een paar sfeerplaatjes...

P1050483Medium_zps1a60362c.jpg

P1050487Medium_zps65c7d78e.jpg

P1050488Medium_zps19ad4626.jpg

P1050491Medium_zps45c3c54d.jpg

Link naar reactie

Leuke rit, goed georganiseerd met afwisselend wat zon en een beetje regen (Kort maar heftig) Ook nog gevolgd door een best diner, het was weer een dag die de boeken in gaat :)

Jordy bedankt voor de organisatie en alle deelnemers voor het prettige gezelschap.

Link naar reactie

Jordy

bedankt voor de leuke en goed georganiseerde rit, ondanks dat het er bij momenten nogal vrij pittig aan toe ging en mijn vrouw er bij de 1ste

stop na een aantal ronde punten al redelijk misselijk uitkwam na wat heen en weer geslinger en ondertussen op de papieren kijkend :sFun_whistle:

en ik het gaspedaal zo diep mogelijk moest induwen om te kunnen volgen :lachen:, hebben wij er toch heerlijk van genoten (ik dus net iets meer)

ook de ontvangst bij Breeman en lunch bij waxworld waren prima :thumbs_up:

enkele sfeerbeelden

rz29.jpg

bcbb.jpg

Ruud kon het niet laten

q173.jpg

jr9w.jpg

daar kwam de veerpont

s21j.jpg

l21p.jpg

aangepast door rscl
Link naar reactie

toch tussendoor wat van het landschap kunnen genieten

sgdi.jpg

z78t.jpg

83zh.jpg

en hoe dichter bij Belgie hoe donkerder de lucht en plotseling was het van dat, een vreselijke stortbui, we reden op een bepaald

moment nog ongeveer 60km/u en dankzij de tip van Ruud weten we nu hoe wij onze elekt. kap al rijdend dicht kunnen doen, waarvoor dus onze dank :thumbup: , wij waren er op dat moment wel blij mee

07gn.jpg

dr0m.jpg

graag tot een volgende rit

aangepast door rscl
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.