Ga naar inhoud

Bmw cap


Aanbevolen berichten

Hoi,

Aangezien ik een kale kop heb en Marlies...niet...zoek ik een cap of petje voor als het net even te fris is in de auto met topje eraf.

Iets als dit: http://www.ebay.com/itm/For-BMW-Motor-Racing-BMW-SAUBER-F1-TEAM-Hat-Cap-free-shipping-NO22-/130930325223?pt=US_Racing_Fan_Shop&hash=item1e7c0e36e7

Of dit: http://www.ebay.com/itm/NEW-PAIR-BMW-Beemer-Bimmer-Baseball-Cap-Hat-Ships-from-the-USA-Navy-Grey/300924423779?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D9121037227470462598%26pid%3D100033%26prg%3D1011%26rk%3D3%26rkt%3D4%26sd%3D130930327780%26

Laat maar even weten wie er nteresse heeft dan zoek ik de mogelijkheden wel op en zet ze onder elkaar.

Als iemand er goedkoper aan kan komen of andere suggesties heeft zijn deze natuurlijk zeer welkom!

Link naar reactie

Ik zal straks bij Ruud wat foto's maken als dat mag en vragen hoe zijn prijzen liggen.

De BMW Williams F1 cap is wel mooi, maar ik rij niet in een F1 maar Z3 (verder in het alfabet dus moet beter, sneller en mooier zijn denk ik hahaha)

De eerste link op ebay vind ik ook erg mooi maar zijn er maar 2 van beschikbaar...dus moet ik dan verder zoeken mochten we bij Ruud geen deal kunnen sluiten.

Mensen die mee willen doen graag een PM sturen met de melding dat je mee wilt doen..

Link naar reactie

ik zat ook al een tijdje aan een pet te denken en omdat wij over 2 mnd. naar Turkije gaan en er daar nogal wat nep gemaakt wordt, was ik

van plan om daar eens te kijken of ze soms 1 kunnen maken in de kleuren van onze zzz rood/zwart met eventueel 'z3' of 'zzz' er op

heb vorig jaar zo een sleutelhanger van BMW laten graveren

image.jpg

image2.jpg

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

mooi maar heb al een sleutelhanger of wat met BMW logo..

Dan niet met een mooi Z3 erin gegraveerd.

jammer dat de auto geen hoedenplank heeft :lachen:

draag geen petjes...veulste werm

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.