Ga naar inhoud

Gerrit Jonkers Waardenburg


Aanbevolen berichten

Bij deze lui heb ik onlangs mijn z4 2.5 i gekocht. Echter ik had er wat probleempjes mee, stuurinrichting voelt alsof het aanloopt bij warm weer en na de limborit editie V ( leuke rit trouwens) lekt er wat vloeistof onderuit.

Maar het word heel erg netjes opgelost: De stuurproblemen hebben ze zelf niet kunnen constateren, maar omdat het een bekend probleem is vervangen ze toch het stuurhuis maar even.

De lekkage is een oliekering van de versnellingsbak, ook dit word gemaakt, alles onder garantie. Ik heb niet moeilijk hoeven doen, de 27e en 28e moet ik hem even daar parkeren en daarna kan ik weer lekker van mijn Z genieten.

Dit vind ik toch wel zeer netjes, terwijl je meestal overal om je heen hoort hoe elke gagare houder de boel probeert te tillen.

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Gerrit Jonkers staat erg goed aangeschreven, had ook eigenlijk niet anders verwacht.

Dus je gaat nu definitief mee naar Italië? ;)

Link naar reactie

Die gasten (gerrit jonkers) zaten ook een keer bij de rijdende rechter.....

Echt tenenkrommend hoe die andere partij redeneerde. Het ging erover dat dat zij ooit een auto een beurt hadden gegeven (bij een vorige eigenaar), en dat de volgende eigenaar hun verantwoordelijk stelde dat de motor in de soep gelopen was naar aanleiding van een mail die hij had gestuurd waar ze een wat kort/onverschillig antwoord op hadden gegeven. Beetje jammer dat de motor helemaal niet kapot had kunnen lopen op de manier als dat die gast dacht. Hij dacht dat via de bekrachtiger->vacuumpomp er water in z'n cilinderkop was gekomen. Als dat het geval was, dan had hij ook een tijd zonder remmen moeten rondrijden lijkt me.....(wil er water in je vacuumsysteem komen, dan is er dus een lek, en dus geen vacuum, dus geen bekrachtigde remmen. Dat komt niet helemaal lekker in de uitzending, maar zo zit het wel.)

Bleek dat er een warmtewisselaar waarschijnlijk kapot/lek was. Hij moest ook koelwater bijvullen... het lampje ging kennelijk niet branden in z'n bovenkamer :schater:. Bekijk de uitzending maar eens, op dat soort misselijkmakende klanten zit je toch niet te wachten? Ze bleven er erg kalm onder vond ik.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Die uitzending heb ik ook gezien en het was te belachelijk voor woorden!

Logisch gezien geef je bij een probleem dit toch meteen aan wanneer je garantie wil claimen en niet pas achteraf na een reparatie die je notabene bij een ander laat uitvoeren!

Geef ze in ieder geval vooraf de kans om erna te kijken en een diagnose te laten stellen.

Dat was ook wel de reden waarom deze garage zo rustig bleef en terecht de zaak wonnen.

Link naar reactie

Ik hoor wel eens verhalen van een vriend van me die bij een BMW dealer werkt. Sommige mensen zijn echt heel tenenkrommend.

Soms hoor ik verhalen waarbij de dealer écht héél coulant is en ze dan toch nog even naar de geschillencommissie gaan om nóg dat kleine beetje extra uit de kan te halen. Ze begrijpen niet dat als je zo'n grapje uithaalt je in het vervolg nooit meer bij die desbetreffende dealer hoeft aan te kloppen voor service.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Nu ja, het zit tegen. 2 x een 2e hands stuurkolom erin die niet pakte volgens Gerrit. Nu ja kan gebeuren. Dingen naar de revisieboer, want een nieuwe is wel erg duur.Dat ze kosten willen besparen op garantie valt te begrijpen. Zit weer tegen, de revisieboer weet er geen raad mee, stuurt ze door naar een andere revisieboer. Gaan ze morgen heen, en hopelijk is mijn Z dan zaterdag weer gereed.

1 minpuntje, ik moet steeds zelf bellen wat er aan de hand is. Zou vrijdag 28-06 klaar zijn, zaterdag nog niks gehoord, maar eens bellen. Het werd woensdag. Woensdag niks gehoord, we klimmen sávond's eens in de telefoon, ze gaan de revisieboer eens bellen of het al gelukt is..... Het word nu vrijdag. vrijdag niks gehoord, we bellen zaterdagmiddag weer. Dinsdag zou ik uitsluitsel krijgen wanneer ik mijn Z terug krijg. Zaterdag dus. Tot nu toe is vandaag de enige dag dat Jonkers het nodig vond me op de hoogte te houden en dan specifiek omdat ik er zelf om gevraagd had. Inmiddels heb ik er een beetje een hard hoofd in, en gok ik maar op midden volgende week ergens. Wel een leenauto tot die tijd.

Ik blijf het netjes vinden, alleen de communicatie kan wat beter.

En ondertussen is de zon gaan schijnen.....da's wel irritant. het dak van die leenauto kan nl niet open!

aangepast door donderkonijn
Link naar reactie

ze moeten niet lullen en een nieuwe erin stoppen,en dan bij de dealer laten inlezen/aanmelden of hoe ze dat noemen.

deze dingen zijn denk ik niet erg te reviseren.ze kunnen niet echt open en weer dicht.

Link naar reactie

Bij de rijdende rechter kwamen ze er goed vanaf, maar was de communicatie achteraf gezien ook niet heel handig. Blijkbaar zijn het mensen die liever sleutelen dan mailen/praten. Ik denk nog steeds dat het echt geen verkeerde lui zijn. Mijn advies: Stap in de auto, rijd erheen en ga met elkaar om tafel zitten voor een oplossing die in jouw ogen acceptabel is. Waarschijnlijk komen jullie alsnog tot een goed compromis.

Gaan ze daar niet in mee, dan kun je altijd nog brieven gaan sturen. Realiseer je dat zodra de brief daar op de mat ligt, dat de hakken in het zand gaan en het kwaadschiks zo maar een langlopend verhaal kan worden... Doe jezelf dat vooral niet aan. Veel succes!!

aangepast door Toink
Link naar reactie

Ik zal eerdaags wel weer een mail krijgen van de heer Waardenburg met het verzoek tot verwijderen van dit topic <_< Verder geheel met mijn vriend de baron eens. Morgen is het zaterdag gewoon er naar toe gaan en de boel regelen.

Link naar reactie

tja eeh wil ik toch even over hebben.

we weten allemaal best dat een stuurbekrachtiginsunit niet zomaar uit te wisselen is,deze moet wel degelijk ingeleerd worden.

als je even wat zoekt op het net vind je dat vrij makkelijk,ook tis spreekt daarover.

dus als de garage een andere inbouwt en dan praat over tja helaas "pakt"deze niet dan slaan ze wel de plank ietwat mis (denk ik)

natuurlijk moet je met die mensen om tafel gaan,ze zijn niet te beroerd vooralsnog ,maar ik denk dat zij zichzelf en jou een plezier doen door dan maar door de zure appel heen te bijten en en nieuwe unit erin te laten zetten,of anders op zijn minst een programmeur erbij te halen (als ze dat nog niet gedaan hadden)

ik kan mij wel voorstellen dat donderkonijn er een beetje triest van word,vooral als hij telkens zelf moet bellen om nieuws.

en hoezo weer een mail van waardenburg....is dat al eerder gebeurd ?

aangepast door sandere39
Link naar reactie

tja daar kan ik niet aan tornen baron,je hebt gelijk.

ik hoop idd dat het linkje helpen kon,ik heb het zelf al een tijdje in beraad en ga de aangedragen toepassing misschien eens uitvoeren ,al dan niet preventief.

Link naar reactie
  • Administrator

Weet zo even niet of Jonkers is aangesloten bij de Bovag, anders kun je altijd nog naar hun geschillencommissie stappen.

Link naar reactie

Topic mag weg van mij hoor, is nu netjes opgelost. Eigenlijk is die laatste post uit pure frustratie geschreven, negeer die maar.

Dus mod, graag topic weghalen, het was irritant maar Jonkers hoeft nou ook weer niet negatief op google te vinden te zijn oid.

aangepast door donderkonijn
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.