Ga naar inhoud

Breeman Classic weekend 23/24 maart 2013


Moozz

Aanbevolen berichten

Afgelopen weekend was er bij Breeman BMW in Rotterdam een classic event waarbij circa 50 klassieke BMW's te bezichtigen waren. Ik ben er zelf geweest en heb wat kiekjes genomen. Een selectie daarvan hieronder.

Daarnaast was er ook een sneak preview van de 3 GT. Wat een mooie bak gaat dat worden!

Veel kijkplezier :punk:

breeman1.jpg

breeman2.jpg

breeman3.jpg

breeman4.jpg

breeman5.jpg

breeman6.jpg

breeman7.jpg

breeman8.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ja was erg leuk, ben zaterdag ook even wezen kijken, er stonden ook 3 prachtige z3's, een M roadster, een M coupe en een 2.8 roadster.

Jammer dat die eigenaren niets op dit forum gemeld hadden........

Ik hoorde het zaterdag van een vriend van mij en die had het via de 732CSI club ??

Link naar reactie

Verdorrie, ik woon er ongeveer naast, dat had je wel eens eerder mogen vertellen.....

Link naar reactie

Blijkt maar weer dat diverse mensen ook dit soort evenementen willen bezoeken en kunnen waarderen!

De 1e foto doet mij weer denken aan mijn bijna eerste aankoop van een BMW 2002ti coupe, maar dat vond mijn vader op mijn 18e niet heel verstandig ;-( dus ging het feest niet door en werd het een 2CV4. Ook niet verstandig maar wel veel goedkoper!

Link naar reactie

Ik had al tijdje terug uitnodiging gehad van vriend van me die bij Breeman manager is. Ik kreeg afgelopen week nog een herinneringsmail en had er niet echt bij stil gestaan. Zal er volgende keer aan denken het hier extra duidelijk te vermelden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.