Ga naar inhoud

Laatste helft....voetbal seizoen 2012/2013


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Maar ik heb in de 2e helft toch ook genoten van de individuele acties van de spanjaarden.

Jij bedoelt die bal bij Robben in zijn bakkes <_< Barcelona was nergens. Ik vond het een stel jankerds bij elkaar omdat het even een keer niet lukte. Heb het wel gehad met dat tikki takki barca. Doe mij maar een echte speler...

mediaxll1622657.jpg

:lachen:

Link naar reactie

Zoals ik al eerder zei Borussia Dortmund verslaat gewoon Real Madrid met 4-1 , tja als Duitsers je kunnen afslachten dan doen ze dat ook !

CL wordt i.p.v. Een Spaans onderonsje een Duits feestje !

Link naar reactie

Jij bedoelt die bal bij Robben in zijn bakkes

Dat is iets wat er bij Albert Verlinde-achtige figuren uitspringt.

Je hebt waarschijnlijk zelf nooit hoog gevoetbald.

Prachtig hoe ze zich soms tussen 3 man konden vrijspelen, het voetballend oplosten :clapping: .

Messi en ronaldo speelden niet slechter als anders. De duitsers dekten ze echter zo goed, dat ze bijna nooit aan de bal kwamen, of gelijk 3 -4 man er bovenop.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

De UEFA Europa Leaguefinale van het seizoen 2012/13 is de 21e finale in de geschiedenis van de Champions League. De wedstrijd wordt gespeeld op 25 mei 2013 in het Wembley Stadion in Londen.

Eens kijken vanavond of het een Duits feestje gaat worden, gisteren heeft Borusia Dortmund zich geplaatst en vanavond is Barcelona - Bayern Munchen (als halve finale).

Link naar reactie

Dit is geen nieuws/ eigen mening. Dit topic wordt alleen gelezen door voetballiefhebbers en die weten dat heus wel.

Link naar reactie

Ik klik op dit topic of er nog wat bijzondere uitspraken, scherpe waarnemingen, eigen meningen, humoristische opmerkingen zijn zijn

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Zo competitie klaar, 020 kampioen, 010 drites.....

Slotje ?

Link naar reactie

Ik gun het ze ook meer overigens, heb niets met PSV.

Heb niets met AZ maar gun het Verbeek van harte. De leukste / meest sympathieke trainer in de erdivisie :clapping:

Link naar reactie

Citaat : trainer Mario Been heeft donderdagavond met Racing Genk de Belgische beker gewonnen. Hij was met zijn formatie in de finale te sterk voor Cercle Brugge (2-0).

Net als Verbeek werd ook de sympathieke Mario Been onterecht gewipt bij Feyenoord.

Dat het wel degelijk goede trainers zijn bewijzen ze hier.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Wanneer was Feyenoord ook alweer voor het laatst kampioen? Toen had jij volgens mij nog heel lang haar, een bloemetjes overhemd aan en zat je met een sticky op de Dam :lol:

Link naar reactie

Voor Rob,

Hoe kun je zien dat een auto een oldtimer is?

Dan zit er een sticker op de bumper met " Feyenoord Kampioen"

En helaas voor Feyenoord is die mop ook al heel oud

Link naar reactie

Ach, met voetbal is het zoals met alles, je bent zo goed als je laatste product.

Nu is Frank de held en wordt ie bijna heilig verklaard,

volgend jaar wint ie per ongeluk niet en is het de grootste kl**tzak van Amsterdam.

Emotie is een vreemd dingetje :hypocritesmiley:

aangepast door coot
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.