Ga naar inhoud

Laatste helft....voetbal seizoen 2012/2013


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Feyenoord, PSV, master example of respect, bedankt mijnheer lens, wat een l€l.......

Link naar reactie
  • Administrator

Dat Lens aan het shirtje van Mathijsen trok, sloeg idd nergens op. Dat Immers vervolgens Lens naar de keel greep wordt voor het gemak maar even vergeten...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Advocaat: Dit hoort niet bij Pieters

Van onze Telesportredactie

PSV-trainer Dick Advocaat uitte na de 2-3 nederlaag tegen Ajax opnieuw kritiek op zijn spelers. "Als het wat langer 2-2 blijft kan het nog heel raar lopen, maar dan geef je die goal weg. Nou ja sorry, dan moet ik mijn mond houden", baalde Advocaat.

Die Advocaat is best een jankerd. Het ligt aan het team, aan Pieters, aan Lens, aan te weinig budget (maar ik klaag niet zegt ie daarbij), het ligt aan de scheidsrechters, aan de tegenstanders, aan de mentaliteit, aan de koffie juffrouw, aan de vierde man, aan zijn aambeien maar niet aan Dick zelf.
Now, I understand why they gave him the name: " Dick"
Link naar reactie

............ Het ligt aan het team, aan Pieters, aan Lens, aan te weinig budget (maar ik klaag niet zegt ie daarbij), het ligt aan de scheidsrechters, aan de tegenstanders, aan de mentaliteit, aan de koffie juffrouw, aan de vierde man, aan zijn aambeien maar niet aan Dick zelf.

Dit is met alle trainers zo!

Ze zijn vaak trots op HUN tactiek,/ wissels als ze gewonnen hebben, maar zeggen NOOOOOOOOIT dat ze een verkeerde tactiek/opstelling gekozen hebben waardoor ze verloren hebben.

Link naar reactie

Guus Meeuwis:

"En ik loop hier alleen op een stil Stadhuisplein,
ik had eigenlijk ook kampioen willen zijn.
Maar we spelen slecht voetbal, het is abnormaal!
En dan denk ik aan Mokum, want daar is de schaal!"

:lachen: :lachen: :lachen:

  • Like 4
Link naar reactie

Ja jammer als 010, maar als je niet eens kan winnen van waalwijk tsja, dan heb je geen recht op toch :-(

Link naar reactie

Haha er staan er nog wat tussenin geloof ik, maar de Boer maakt het nog even spannend, hij is tenslotte gewend met 1 punt voorsprong kampioen te worden ;-)

Link naar reactie

Denk groot, denk Europees. Ik vind het veel interessanter om te zien of Bayern de CL wint. Na gisteren waarbij Barcelona werd afgedroogd denk ik het wel.

Finale Real-Bayern. Ronaldo is een lul dus ik gun het Bayern. Vroeger was ik per definitie tegen Duitsers (WO II, WM 1974) maar het blijven toch je buren is het niet. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

^En ze (Beiers) bouwen natuurlijk ook prachtige auto's !!!

Van mij mogen ze ook winnen, zou ook 'ns een keer tijd worden.

Alleen is het niet zo'n gelukkige combi geloof ik. Bayern en CL-finales. <_<

Link naar reactie

Bayern speelde prachtig compleet teamvoetbal. (Robben was trouwens heel sterk).

Maar ik heb in de 2e helft toch ook genoten van de individuele acties van de spanjaarden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.