Ga naar inhoud

Toerrit organiseren.


Ferry76

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ter voorkoming van echtelijke ruzies Roger... daar zijn die navigaties ook in eerste instantie voor uitgevonden (niet dat dat wat helpt, ze moeten het wel doen...). Je kunt beter een keer flink tegen Truus uitvallen dan tegen je partner, als er toch fout gereden wordt door verkeerde intepretatie van rechts/links of links/rechts :book:

Maar een beetje slimmerik programmeert z'n TomTom ter plekke met de punten vanaf het papieren blaadje. Dan kom je er ook al een heel eind.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Ferry laat je niet van de wijs brengen dor gedoe over tomtom files, gewoon doen zoals jij het het liefste doet en wat je zelf het leukste lijkt. En als dat met de bestanden is prima en zonder is ook prima. En wel of niet met ingebouwde verrassing maakt ook niet uit, die komen meestal ook vanzelf wel.

Gewoon top dat je een rit wil organiseren :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Link naar reactie

Ter voorkoming van echtelijke ruzies Roger...

Voor de solo-rijder is een navigatiebestandje ook erg handig. Je kunt niet tijdens het rijden een routebschrijving lezen, dus als de groep uit elkaar valt ben je verloren. Een navigatiebestandje maken is ook super makkelijk als je de route toch al in Tyre plant. Het maken van een beschrijving op papier is veel meer werk. aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Administrator

Volgens mij heb ik Ferry nergens zien typen dat hij geen bestandjes aanlevert. Of heb ik nu een bril nodig?

Link naar reactie

Komt allemaal goed en om iedereen vast gerust te stellen er komt een papieren versie en TT / Garmin bestandjes!

Of het dan allemaal klopt is juist de verrassing :lachen:

Link naar reactie

Even een update:

Zo de datum staat bij deze gepland en wel over 5 maanden op zondag 28 juli 2013.

De ochtend- en middagroute is gemaakt in Tyre en heb ik beiden inmiddels al gereden.

Nu nog eens de hele tour in èèn keer rijden maar daar wacht ik even mee tot het echt weer lekker weer is.

Ook van de lokaties moet ik de voorstellen nog ontvangen ergens volgende week.

Dus inschrijven is nog niet mogelijk!

Ja, gaaf! die zondag houden we vrij! :guitar:

Wacht met spanning het aanmeldtopic af... :sHa_biggrin2:

Link naar reactie

Afdeling domme vragen, wat is tyre ? Tom tom bestanden begrijp ik. Nu heb ik een tom tom, maar hoe krijg je die routes op je tom tom, ja via de pc, maar help ik snap het niet. Ben veel beter om achter iemand aan te rijden hahaha....

Link naar reactie
  • Administrator

Tyre, is een programma wat je gewoon kunt downloaden en hier een route op uitstippelen (of downloaden)

Dit programma kan dan de route omzetten in TomTom bestanden deze kan je dan via de PC in je TT zetten

(selecteren en naar de map itn kopieëren)

Link naar reactie

Oke helder, dat gaan we dan maar eens doen..... En jammergenoeg zit ik dan in engeland en kan ik dus niet meedoen.....shit

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Hoi,

De rit was super Ferry. :clapping:

maar als ik dan wat mag vragen:

Als ik al de rit in TomTom heb (want bestaande rit gedownload) kan ik deze dan weer terug inlezen en omzetten naar garmin of dergelijke?

Zit er ook aan te denken om met een paar mensen een rit te organiseren dus elke informatie is welkom.

Gaat wellicht binnenkort zelfs nog gebeuren als soort verrassingsrit, of is de verrassing er nu al weer af... :lachen:

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Hoi Roy,

Als het om mijn rit gaat deze is in zowel TT als garmin bestand nog steeds te downloaden.

Een andere rit die je gedownload heb in of TT of Garmin kun je converten (omzetten) met diverse tools (zie google).

Weer teruglezen vanaf een Garmin gaat sowieso vanaf een TT weet ik niet.

Succes, ik ben benieuwd ;)

Link naar reactie

Ah, dank je voor de tip, ik ga hem eens downloaden en kijken hoe ver ik kom :-)

Edit: Handig programma!

Ik heb zelf echter geen Garmin, in welke extensie kan ik het beste de Garmin bestanden zetten?

Nogmaals dank voor jullie hulp, en hou de evenementen animo check in de gaten! hahahah

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.